• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Pixxi
    2 små prinsessor skrev 2010-11-18 10:43:19 följande:
    Någon som vet om den går fix-klänningen till större barn har kommit in i butikerna?

Alltså denna, fast inte till bebis.
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=105... 
    Jag köpte den igår, den var slut på nätet såg jag.
  • 2 små prinsessor
    Pixxi skrev 2010-11-18 11:54:20 följande:
    Jag köpte den igår, den var slut på nätet såg jag.
    slut alltså, har inte ens sett att de funnits. Då kanske man får skynda sig.
  • Pixxi
    2 små prinsessor skrev 2010-11-18 12:16:45 följande:
    slut alltså, har inte ens sett att de funnits. Då kanske man får skynda sig.
    Jag tänkte köpa den nästa kupong Men den tog slut. Men i affären fanns den kvar i rätt storlek som tur var
  • aglili
    h80 skrev 2010-11-18 19:20:30 följande:
    nån som vet nån kod på hm?
    Imorgon är det väl clubdag med 10 % rabatt
  • Line80
    h80 skrev 2010-11-18 19:20:30 följande:
    nån som vet nån kod på hm?
    20% rabatt på allt ur barn och Baby-sortimentet Kod: 8843 vet dock inte om den funkar längre?!
    ♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
  • Viktorsmamma

tänkte bara säga de att jackan (softshell) från ivår vi snackade om från Lindex. den med UR dåliga kardborreband. jag reklamerade den idag då jag kom ihåg att ta med den, fick 299kr tillbaks dvs nypriset antar jag. jag köpte ju den i använt skick (2-3ggr) på tradera för en spottsumma. så jag är nöjd. sonen fick nya julkläder då. Vitskjorta, rödslips och väst från lindex. =)

• caspersmamma 08
    Viktorsmamma skrev 2010-11-18 21:16:45 följande:
    tänkte bara säga de att jackan (softshell) från ivår vi snackade om från Lindex. den med UR dåliga kardborreband. jag reklamerade den idag då jag kom ihåg att ta med den, fick 299kr tillbaks dvs nypriset antar jag. jag köpte ju den i använt skick (2-3ggr) på tradera för en spottsumma. så jag är nöjd. sonen fick nya julkläder då. Vitskjorta, rödslips och väst från lindex. =)
    Då kanske jag också ska försöka reklamera min den är endå för liten. Vad sa du och vad sa dom?
  • Pokergirl

Tror ni man kan reklamera deras water resist-plagg? Dom är inte alls vattenresistenta, blir blöta igenom direkt. Grymt missnöjd men tyvärr hittar jag inte kvittot.

Bonum vinum laetificat cor hominis
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11