• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Sommarpresent
    star67 skrev 2010-11-15 18:18:55 följande:
    någon vet var kan man hitta billiga bak set men gärna med 2 kavelar. eller bara biliga kavelar men inte i plast??.
    Om du menar till barn så köpte jag en kavel till min dotter idag på Coop. 15 kr kostade den och den var i trä.
  • star67
    Sommarpresent skrev 2010-11-15 19:20:24 följande:
    Om du menar till barn så köpte jag en kavel till min dotter idag på Coop. 15 kr kostade den och den var i trä.
    oj va bra billigt tack.
  • melizza

brukar inte lindex rabattkuponger komma runt den 15:e?? det kanske kommer snart......nån som vet??

nån som har rabattkuponger från kappahl?? eller vet när dem kommer??

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Skytten75

Hur många av er gör egna julkort och klär ut barnen? Jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra i år. Antagligen om de ska ha sin julklänning (den de ska ha på sig på julafton) med en tomteluva eller köpa pepparkaksdräkt eller tomtedräkt. De andra åren har jag klätt ut dem. Såg i Nettos reklamblad att de hade fina
    kläder och inte dyra.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Annsofie83
    melizza skrev 2010-11-16 10:10:04 följande:
    brukar inte lindex rabattkuponger komma runt den 15:e?? det kanske kommer snart......nån som vet??

nån som har rabattkuponger från kappahl?? eller vet när dem kommer??
    Jag fick rabatter från Kappahl förra veckan. Ett liten häfte med reklam för kläder och rabatter på baksidan.
  • Annsofie83
    Skytten75 skrev 2010-11-16 10:24:39 följande:
    Hur många av er gör egna julkort och klär ut barnen? Jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra i år. Antagligen om de ska ha sin julklänning (den de ska ha på sig på julafton) med en tomteluva eller köpa pepparkaksdräkt eller tomtedräkt. De andra åren har jag klätt ut dem. Såg i Nettos reklamblad att de hade fina
    kläder och inte dyra.
    Vi ska göra julkort med vår son på. Köpte tomte kläder på Ullared så nu ska vi bara få till ett bra kort. I år kommer jag bara skicka till dom jag fick av förra året för det blir rätt dyrt att göra egna kort och trist när folk inte skickar tillbaka.
  • passau

vi hade 2 pkt willys byxblöja för 79:- eller vanliga willys blöjor 2 för 69:- förra veckan, kan säga att jag bunkrade

tycker väl inte att dom är lika bra passform på som libero men dom funkar speciellt till det priset

• Skytten75
    Annsofie83 skrev 2010-11-16 10:36:08 följande:
    Vi ska göra julkort med vår son på. Köpte tomte kläder på Ullared så nu ska vi bara få till ett bra kort. I år kommer jag bara skicka till dom jag fick av förra året för det blir rätt dyrt att göra egna kort och trist när folk inte skickar tillbaka.
    Jag håller med dig om det. Jag skickar bara till dem som skickar till oss.
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • molnen
    passau skrev 2010-11-16 10:41:26 följande:
    vi hade 2 pkt willys byxblöja för 79:- eller vanliga willys blöjor 2 för 69:- förra veckan, kan säga att jag bunkrade

tycker väl inte att dom är lika bra passform på som libero men dom funkar speciellt till det priset
    Är willys blöjor bra ? vi brukar ha ICA hadlarnas ,är Willys lika bra ?
  • Wilmis07
    Annsofie83 skrev 2010-11-16 10:36:08 följande:
    www.expertbild.se/sections/cardscalendars/cardsv2/index.php
    Tipsar om experts julkort,kostar bara 3.99 och finns många att välja mellan.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11