• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

jag har inte fått kopungen men kanske jag får den imorgon kan någon skreva koden får prova på nätet.??

• sarismaris
    star67 skrev 2010-11-17 00:07:06 följande:
    någon vill skreva koden??
    50 kr rabatt när du handlar damkläder för 150 kr:  SELC10461
    50 kr rabatt när du handlar underkläder för 150 kr :  SELC10462
    50 kr rabatt när du handlar barnkläder för 150 kr :  SELC10463
  • Tegu
    passau skrev 2010-11-16 12:51:31 följande:
    Japp på lindex. Ang Willys blöjor så har bi jätte diarréer här och dom håller dock tycker jag dom är stora i stl...
    Willys blöjor är jättebra tycker vi här. Köpte på oss en hel hög nu när det var billigt
  • Mamma och Mor

Apropå blöjpratet i tråden :)
    Jag har senaste veckorna fått kuponger från såväl Pampers som Libero, och rätt bra rabatt också. Jag vet inte, men kanske baseras antalet utskick till varje medlem på hur mycket av tidigare kuponger man utnyttjat? 

Provade Willys blöjor härom dagen och det fungerade inte till sonen. De kändes fuktiga utanpå och knöliga efter att han kissat rejält i dem. Vi använder Pampers/Libero och det fungerar klart bäst. Inte blir det dyrare heller då jag utnyttjar kupongerbjudanden samt väljer att handla blöjor på exempelvis ICA MAXI som i vår stad har 98 kronor per paket för medlemmar :)

Någon som vet om tomte-velourdräkten på Lindex är slutsåld??

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • star67
    Tegu skrev 2010-11-17 11:24:41 följande:
    Willys blöjor är jättebra tycker vi här. Köpte på oss en hel hög nu när det var billigt
    jag har missat inte köpt när de var så billigt annars är bra till dagis.
    sarismaris skrev 2010-11-17 11:08:42 följande:
    50 kr rabatt när du handlar damkläder för 150 kr:  SELC10461
    50 kr rabatt när du handlar underkläder för 150 kr :  SELC10462
    50 kr rabatt när du handlar barnkläder för 150 kr :  SELC10463
    tack men de funkade inte tillsamans men funkade på rea. + fri exp.
  • star67

om man har redan bestäld något och vinner en vara på lindex auktion får man alla grejer på en gång och så man betalar inte frakt igen eller??

• star67

vad dåligt med lindex kundsevies jag bad de lägga in koden får att få rabatter men hon sa att man får göra själv och det var redan klar att packa och jag sa till henne att hon får markulera allt så jag gör om , men de har inte återbetalat till peresentkort som jag vill köpa med, tar det lång tid för att krediterar present kort??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11