• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tegu

DE nya tröjorna med pepparkakor och lussekatter var så fina! Kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst...

• Lejån

Någon som sett om det är halva reapriset i butik eller om det bara är på nätet?

längtar efter sommar & sol
  • Pink Muffin
    Tegu skrev 2010-11-18 22:49:10 följande:
    DE nya tröjorna med pepparkakor och lussekatter var så fina! Kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst...
    *hahaa* Ja, dom var fulsnygga liksom. Beställde en med pepparkakor till 2 1/2-åringen och en med lussekatter till 4-åringen! Tror dom kommer gilla dom skarpt!
    Var sak har sin tid.
  • ängeln83

Kan man reklamera utan kvitto?
    Köpte en Fix munkjacka till dottern i somras, tror vi använt och tvättat den kanske 2 ggr och nu trillar hela dragkedjan sönder, alltså dom där plast grejerna trillar bort. Blir sååå irriterad för den är sååå fin.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • lyckligjanuari
    ängeln83 skrev 2010-11-19 09:49:38 följande:
    Köpte en Fix munkjacka till dottern i somras, tror vi använt och tvättat den kanske 2 ggr och nu trillar hela dragkedjan sönder, alltså dom där plast grejerna trillar bort. Blir sååå irriterad för den är sååå fin.
    Jag har gjort min dotters overalls dragkedja gick sönder det var inga problem fick byta den till en annan
  • ängeln83
    lyckligjanuari skrev 2010-11-19 09:52:25 följande:
    Jag har gjort min dotters overalls dragkedja gick sönder det var inga problem fick byta den till en annan
    Då tar jag med den till Lindex idag, fast tyvärr finns nog inte tröjan kvar längre, hade gärna velat ha en ny ju.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Viktorsmamma
    solstrålen 76 skrev 2010-11-18 22:13:47 följande:
    ängeln83 skrev 2010-11-19 09:49:38 följande:
    Då kanske jag också ska försöka reklamera min den är endå för liten. Vad sa du och vad sa dom?
    ja sa att kardborren var skit dålig och så ska de inte bli efter så kort användning.
    oc h  de höll de med om, behövde inget kvitto.

Somsagt.

rekamationer behöver man ALDRIG kvitto till, även om butiken säger det.
    en reklamation är en vara som inte uppfyller stadarden(måtten på vad plagget ska klara av.)
    eller har gått sönder efter kort tid.
  • Xgirl83
    Pokergirl skrev 2010-11-18 22:32:30 följande:
    Tror ni man kan reklamera deras water resist-plagg? Dom är inte alls vattenresistenta, blir blöta igenom direkt. Grymt missnöjd men tyvärr hittar jag inte kvittot.
    Beror lite på exakt HUR lätt de blir blöta, tror jag, eftersom det väl bara menas att de är vattenavvisande och inte vattentäta.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Tullemi

En fråga som inte handlar om barnkläder alls: Jag köpte ett par finbyxor på MQ förra veckan för 599:-. Svarta snygga i rakmodell, lite tighta men det var snyggt enligt säljaren som jag hade kontakt med. Idag hade jag på mig dem i 2-3 timmar för att testa dem innan jag går på julfest med dem. Och ve och fasa, de har töjt sig en hel storlek. De säckar i rumpan och hänger fult "i skrevet". Rejäla rynkor i knävecket och det ser ut som om jag sovit med dem på. Tror ni att det går att reklamera dem. Jag är helt missnöjd .

Milea 080217 Lucas 100202
  • Viktorsmamma

detta köptes på lindex igår. tog skjorta i 98 då den "bara" var ½-1cm länge i armar och bredare  över magen än hans andra lindextröjor i 92. Västen tog jag däremot 92 på då den ska sitta lite närmare så de inte blir ett stort pös kalas :-P

men tips nu på några snygga slimbyxor som passar smalisar till detta till jul&nyår. tänkte först ha nsbyxor men vill ha utan mudd så man kan stoppa in skjortan snyggt innanför byxan, de är svårt att få snyggt med den breda NS mudden.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11