• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Rosenbarn
    Peak skrev 2010-03-25 20:42:23 följande:
    örebro var det väl? Jag lämnade tillbaka ett par 104 igår - men det kanske inte hjälpte...Tyckte de var lite "små" i storleken!? Min son har just börjat med 104 men tyckte 110 verkade passa honom bättre!
    Nä tror 104 blir för stort. Han är bara 87 lång...och rätt smal!.......trist!!
  • maggan75
    winters skrev 2010-03-25 20:55:48 följande:
    Det kommer mail först när butiken scannat in det, innan det en orderbekräftelse, men inget mail om att det är på väg. Vet du hur länge det har stått Fraktas till butik, för det borde ju bara ta ett par dagar?Nån gång har jag frågat eftersom jag ändå var i butiken och visste att det var på väg till butiken, då hade de inte hunnit scanna in dem ännu, men fixade det på plats.Hoppas att det kommer i morgon!
    Ja det var ju det jag skrev att jag inte får några mail när paketet är på väg ,-) Svarade ju  på Glittrax inlägg .... och som jag skrev så har det stått fraktas till butik länge  ungefär sen dagen efter jag la  ordern. och jag tror att de missat attscanna in mitt paket när det kommit på plats så förhoppningsvis  ligger det och väntar på mig
  • Tvillingmamma2007

Åhh jag som planerat att åka till lindex ikväll och shoppa då de hade 25% på ett helt köp. Hade tänkt köpa Bamse Galonställ x 2, kortärmade bamsetröjor, amningsBH + trosor åt mig själv mm men tji fick jag! Fick besök och sen skulle lillkillen amma en timme och sen var det för sent att åka suck hoppas på en 25% kupong snart istället då eller om nån av de andra butikerna kör 25% snart eller har alla kört just ikväll?

Nån som vet när Gränby i Uppsala har sin 25% kväll, inte i kväll hoppas jag??

• Lilaa
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-03-25 21:50:31 följande:
    Åhh jag som planerat att åka till lindex ikväll och shoppa då de hade 25% på ett helt köp. Hade tänkt köpa Bamse Galonställ x 2, kortärmade bamsetröjor, amningsBH + trosor åt mig själv mm men tji fick jag! Fick besök och sen skulle lillkillen amma en timme och sen var det för sent att åka suck hoppas på en 25% kupong snart istället då eller om nån av de andra butikerna kör 25% snart eller har alla kört just ikväll?Nån som vet när Gränby i Uppsala har sin 25% kväll, inte i kväll hoppas jag??
    Alla har väl inte 25 % samma dag? Bäst är väl att ringa och fråga.
  • maggan75

Det hjälper viss att bli arg skickade mail nu igen till Lindex kundtjänst och frågade om mitt paket tog max 5 minuter så hade ajg fått både mail och sms om att paketet fanns i butik för hämtning men inget  ordentligtsvar från dem om vad som hänt ...

• Finesse
    maggan75 skrev 2010-03-26 10:02:22 följande:
    Det hjälper viss att bli arg skickade mail nu igen till Lindex kundtjänst och frågade om mitt paket tog max 5 minuter så hade ajg fått både mail och sms om att paketet fanns i butik för hämtning men inget  ordentligtsvar från dem om vad som hänt ...
    hur lång tid har det tagit?
    Ebba 071228
  • Finesse
    maggan75 skrev 2010-03-26 10:22:10 följande:
    10 dagar
    ok.. jobbigt..
    Ebba 071228
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11