• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    Tullemi skrev 2010-03-24 19:56:52 följande:
    Ahaaa, ja vi hade ju faktiskt en 3 i 1-jacka när jag tänker efter.....
  • winters
    maadicken skrev 2010-03-24 17:32:25 följande:
    tack för svar om regnkläder   får bli en tur till coop och kika där oxå då. för kan jag få abeco till samma pris så väljer jag nog det. var det bara erbjudande denna veckan? magsjukan kom på besök här i natt, så vi får väl se om jag hinner dit...
    Jag köpte ett Abeko i veckan på Coop för halva priset och sedan hade jag 10 % på ett köp, så det blev 135 kr, i två olika blå färger, blir nog bra tror jag!
    Oscar 091001
  • mollan nu

De gamla skaljackorna jag haft gick det inte att sätta i ws i. Dragkedjorna passade inte ihop. Men det kanske var olika årtal på skaljacka/ws

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • charmmiss
    maadicken skrev 2010-03-24 17:32:25 följande:
    tack för svar om regnkläder   får bli en tur till coop och kika där oxå då. för kan jag få abeco till samma pris så väljer jag nog det. var det bara erbjudande denna veckan? magsjukan kom på besök här i natt, så vi får väl se om jag hinner dit...
    jag såg erbjudandet i flygbadet som de skickade ut, antar att det gäller t.o.m söndag.

annars såg jag även att ellos hade en hel del regnställ på rea

http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=41809

själv köpte jag hello kitty regnställ till mina tjejer från ellos. 250kr med 50% rabattkod. ingick även en avtagbar fleecejacka.
    Ser inte dem på sidan nu så de är nog slut.
  • maggan75
    mollan nu skrev 2010-03-24 20:51:44 följande:
    De gamla skaljackorna jag haft gick det inte att sätta i ws i. Dragkedjorna passade inte ihop. Men det kanske var olika årtal på skaljacka/ws
    ja är det olika årtal så passade de inte, man kan se på  färgen på hängaren om de passar ihop ...
  • mortillsju
    Tullemi skrev 2010-03-24 19:49:39 följande:
    Hm, är du verkligen säker på det?
    Absolut...så var det i de större storlekarna på lätt vadderade vinterjackan. I skaljackorna i alla storlekar.
  • maadicken

regnställen på ellos rea var snygga! tyvärr fanns inte rätt storlek

skulle tro att det får bli ett abeko om jag kommer iväg denna veckan och det finns rätt storlek kvar.  jaag har lite svårt för kläder i lysande gult men sen när han blir äldre och är ute själv så ändrar jag säkert åsikt om det

angående polarns skaljackor så var det windstopperfleecen som passade i dom, men jackorna var tvungen att vara av samma årsmodell. sonen hade en sån i höstas, men jag använde dom aldrig tillsammans. jag tycker inte det känns som att andasfunktionen fungerar om man har två vindtäta jackor på sig samtidigt... måste bli väldigt tätt. eller?

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 2 små prinsessor
    maadicken skrev 2010-03-24 22:26:41 följande:
    regnställen på ellos rea var snygga! tyvärr fanns inte rätt storlek skulle tro att det får bli ett abeko om jag kommer iväg denna veckan och det finns rätt storlek kvar.  jaag har lite svårt för kläder i lysande gult men sen när han blir äldre och är ute själv så ändrar jag säkert åsikt om det angående polarns skaljackor så var det windstopperfleecen som passade i dom, men jackorna var tvungen att vara av samma årsmodell. sonen hade en sån i höstas, men jag använde dom aldrig tillsammans. jag tycker inte det känns som att andasfunktionen fungerar om man har två vindtäta jackor på sig samtidigt... måste bli väldigt tätt. eller?
    Vad dåligt av pop att olika årsmodeller inte funkar ihop!
  • Buttelina

förresten jag köpte jeansknickersen till min dotter. de med rosa muddar och fyyy vad söta dom var på {#lang_emotions_heart}

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11