• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    Glittrax skrev 2010-03-25 15:55:23 följande:
    Hoppas du får ditt paket snart, beställde också den 16e och 1 v efter var det i butik, alltså i tisdags, har inte hunnit hämta ännu, en kvart efter att jag kommit hem från stan i tisdags så fick jag ett sms att mitt paket finns att hämta i butik! otur! har ju "bara" beställt fix jacka och byxa till dottern, men vill gärna få hem och prova så man kan byta stlk om det behövs!!Nån som vet om man kan lämna tillbaka det man handlat på shop online i annan butik än på den man hämtade ut sitt paket?
    Jag väntar ju oxå på Fix jackan  och byxor till det  när jag loggar in och kollar står det fraktas till Lindex butik men så har det ju stått länge nu .
  • jannah
    Glittrax skrev 2010-03-25 15:55:23 följande:
    Hoppas du får ditt paket snart, beställde också den 16e och 1 v efter var det i butik, alltså i tisdags, har inte hunnit hämta ännu, en kvart efter att jag kommit hem från stan i tisdags så fick jag ett sms att mitt paket finns att hämta i butik! otur! har ju "bara" beställt fix jacka och byxa till dottern, men vill gärna få hem och prova så man kan byta stlk om det behövs!!Nån som vet om man kan lämna tillbaka det man handlat på shop online i annan butik än på den man hämtade ut sitt paket?
    Ja, man kan lämna tillbaka i en annan butik... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Tvillingmamma2007
    jordnöten skrev 2010-03-25 15:58:08 följande:
    Lite nyfiken på de där VIP-kvällarna i olika städer som ni skriver om....Har ni fått personliga inbjudningar? Eller hur vet ni att det är VIP-kväll? Någon som vet om det är i Västerås???
    Fick lapp om det när vi handlade i butik sist.
  • winters
    jordnöten skrev 2010-03-24 21:47:36 följande:
    Någon som vet hur länge erbjudandet om 10% gäller på Lindex Shop på nätet??
    Tror att det stod till 30/4.
    Oscar 091001
  • maggan75
    Glittrax skrev 2010-03-25 15:57:26 följande:
    glömde föressten, det var jättestruligt att beställa för mig den 16e, fick beställa 3!! ggr, för jag fick mail om att mina ordrar makulerats hela tiden.. har du fått mail om att paketet är packat och på väg?
    Får inga mail om paketet är på väg  men kollar jag orderstatus stå står det fraktas till butik , har mailat dem men inte fått svar än hoppas jag får svar i morgon  och att paktet kommer fram i morgon  annars vill jag ha kompensation för att ha väntat  så länge  om de strulat till det   Haha
    Funderar på om butiken kan ha missat att scanna in det när de får paketen så det inte blivit  registrerat att det kommit fram ....
  • Finesse

Har inte skrivit på länge eftersom jag inte shoppat nåt.. eller fått göra det heller.. ska ju iväg till Ullared i sommar så sambon tycker vi ska spara pengar tills dess.. Men idag blev jag less å for in till stan.. vilket va bra.. Lindex hade 25% på ett helt köp å extra öppet till 21.. jag shoppade

Ebba 071228
  • Rosenbarn

Vart på stan på tjej kväll de hade 25% på ett helt köp på Lindex. Hittade en tunika till mig och stjärn jeansen till sonen- MEN kom hem såg jag de stor 98 på lappen (de jag skulle ha) men 92 inne i byxan surt för de fanns inga andra......Jag som ville ha  dem nu när de var billigt!!!De finns inte på web shoppen va? hittade dem inte igår.

• Karl Fazer
    jordnöten skrev 2010-03-25 15:58:08 följande:
    Lite nyfiken på de där VIP-kvällarna i olika städer som ni skriver om....Har ni fått personliga inbjudningar? Eller hur vet ni att det är VIP-kväll? Någon som vet om det är i Västerås???
    Nej jag fick ingen persolig inbjudan utan en när jag var där och handlade tidigare i veckan. Tydligen är det centrumförening som har ordnat extraöppet i kväll så alla butiker som är med där har extra öppet och många har så klart olika erbjudanden.
  • Peak
    Rosenbarn skrev 2010-03-25 20:09:58 följande:
    Vart på stan på tjej kväll de hade 25% på ett helt köp på Lindex. Hittade en tunika till mig och stjärn jeansen till sonen- MEN kom hem såg jag de stor 98 på lappen (de jag skulle ha) men 92 inne i byxan surt för de fanns inga andra......Jag som ville ha  dem nu när de var billigt!!!De finns inte på web shoppen va? hittade dem inte igår.
    örebro var det väl? {#lang_emotions_wink}
    Jag lämnade tillbaka ett par 104 igår - men det kanske inte hjälpte...
    Tyckte de var lite "små" i storleken!? Min son har just börjat med 104 men tyckte 110 verkade passa honom bättre!
  • winters
    maggan75 skrev 2010-03-25 18:58:00 följande:
    Får inga mail om paketet är på väg  men kollar jag orderstatus stå står det fraktas till butik , har mailat dem men inte fått svar än hoppas jag får svar i morgon  och att paktet kommer fram i morgon  annars vill jag ha kompensation för att ha väntat  så länge  om de strulat till det   HahaFunderar på om butiken kan ha missat att scanna in det när de får paketen så det inte blivit  registrerat att det kommit fram ....
    Det kommer mail först när butiken scannat in det, innan det en orderbekräftelse, men inget mail om att det är på väg. Vet du hur länge det har stått Fraktas till butik, för det borde ju bara ta ett par dagar?
    Nån gång har jag frågat eftersom jag ändå var i butiken och visste att det var på väg till butiken, då hade de inte hunnit scanna in dem ännu, men fixade det på plats.
    Hoppas att det kommer i morgon!
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11