• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Line80
    Helenapena skrev 2010-03-24 09:13:20 följande:
    I Borlänge fanns det massor i butik i alla fall
    Hoppas det gäller sthlm oxå!
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Thora

Hej i tråden! Är det någon som vet om någon butik i Uppsala ska ha klubbkväll?

• Tvillingmamma2007
    Thora skrev 2010-03-24 10:51:05 följande:
    Hej i tråden! Är det någon som vet om någon butik i Uppsala ska ha klubbkväll?
    Imorgon har Boländerna 25% tror det var från 19.30-21.30 men har inte pappret framför mig just nu.
  • Peak
    Virrpirr skrev 2010-03-23 20:01:30 följande:
    Va på Lindex i går och såg att de reade ut massa av de nya äppelkläderna, verkade lite skumt. Undra om det är nåt fel på dem? hmm..
    haha det tänkte jag med!!

Xgirl83 skrev 2010-03-23 20:13:06 följande:
    Ja, det är trist, men det är väl inte tänkt att de ska användas tillsammans ändå.
    Jo det hade jag tänkt {#lang_emotions_laughing} Tycker det känns för tunnt för sådan skaljacka nu. Och de har ju ingen vanlig fleece i samma färg heller.
    Rosenbarn skrev 2010-03-23 20:26:16 följande:
    Här i Örebro såg jag inte att de reades. Dock kanske jag ska ta och tvätta dem för jag tänkte använda dem i vår/sommar inte nu... Har inte kvar kvitto för de tog de när jag rekla´merade en klänning,,,, Skumt att de reaR REDAN???
    Jo jag såg sådana på raställ i stan!
  • Rosenbarn
    Peak skrev 2010-03-24 13:18:26 följande:
    haha det tänkte jag med!!Xgirl83 skrev 2010-03-23 20:13:06 följande: Jo jag såg sådana på raställ i stan!
    Jag såg du kommer ha en liten butik Du kommer få besök av mig Massa fint på bloggarna ju...Längtat efter nå nytt i denna stad!!!
  • Xgirl83
    Peak skrev 2010-03-24 13:18:26 följande:
    Jo det hade jag tänkt {#lang_emotions_laughing} Tycker det känns för tunnt för sådan skaljacka nu. Och de har ju ingen vanlig fleece i samma färg heller.
    Ok, kanske bara jag då som fått lära mig att det blir för tätt med windstopper och skaljacka tillsammans.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Februarii

Har alltid haft windstopper under skaljacka när jag köpt po.p. Förr kunde man ju t.o.m sätta ihop dem. Jag tycker de går fint ihop ändå, vilken färg har du eller hade du tänkt på jackan, Peak?

• Helenapena
    Glittrax skrev 2010-03-24 09:30:59 följande:
    hur är deras byxor? midjebyxor eller med hängslen..? min dotter har midjebyxor men sätter hon sig i pölar så kan det nog rinna in.. Hörde av en personal idag att hon igår hade suttit i en vattenpöl och plaskat med händerna... så det hade alltså runnit in både i benen och handskarna... inte så konstigt då att hon blivit blöt.. men handskarna var utanpå regnjackan så hon måste ha plaskat rejält... undrar om det finns galonbyxor som man kan dra åt runt foten?
    Hängselbyxor Tycker att det är det allra bästa just för att det oftast förhindrar att vattnet rinner in innanför, som det ju gärna vill göra på busiga barn
    Är det fotband på så tycker jag att byxorna som oftast sitter åt bra nertill också och vanligtvis är det ju även stark resår längst ner...

Inte bara med dessa rgnkläder
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11