• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • h80

Ser att ni diskuterar pop kläder. Enligt pops kundtjänst så ska man inte använda ws o o skaljacka tillsammans. Detta eftersom de i princip fyller samma funktion. De rekommenderar vanlig fleece under skaljackan.

• Februarii
    h80 skrev 2010-03-25 12:49:58 följande:
    Ser att ni diskuterar pop kläder. Enligt pops kundtjänst så ska man inte använda ws o o skaljacka tillsammans. Detta eftersom de i princip fyller samma funktion. De rekommenderar vanlig fleece under skaljackan.
    Ja, men då var det löst då :) Tyckte jag såg en tjej på hemsidan med den gula ws:en under skaljackan men de gör nog bara så för att det ser fint och färgglatt ut. En anledning att köpa en extra fleece är väl aldrig fel ;)

Idag har mina meandi-byxor skickats, ska bli spännande att se om 86/92 passar lillebrorsan (stl 80/86) eller storebrorsan (stl 92/98) :D
  • h80
    Februarii skrev 2010-03-25 12:55:10 följande:
    Ja, men då var det löst då :) Tyckte jag såg en tjej på hemsidan med den gula ws:en under skaljackan men de gör nog bara så för att det ser fint och färgglatt ut. En anledning att köpa en extra fleece är väl aldrig fel ;)Idag har mina meandi-byxor skickats, ska bli spännande att se om 86/92 passar lillebrorsan (stl 80/86) eller storebrorsan (stl 92/98) :D
    Alltid bra med anledningar att shoppa :)
  • Peak
    Februarii skrev 2010-03-24 16:30:11 följande:
    Tänkte på Kappahls svarta fleecejacka/windstopper(?) med blå kanter annars, kikat på den?
    nej inte kollat - men kan kika idag! Tack för tips!
  • Skytten75

Jag håller på att lägga en order på Lindex. Det står att expeditionsavgiften är på 19kr. Skulle de inte ta bort den? Eller det är väl inte samma som fraktavgift?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Februarii
    Skytten75 skrev 2010-03-25 14:12:52 följande:
    Jag håller på att lägga en order på Lindex. Det står att expeditionsavgiften är på 19kr. Skulle de inte ta bort den? Eller det är väl inte samma som fraktavgift?
    Nej, det är inte samma, tror frakten ligger på typ 40 spänn.
  • maggan75

Beställde från hemsidan den 16:e men har fortfarande inte fått mitt paket Har mailat kundtjänst nu och kollar om de kan se vad son hänt så här lång tid har det aldrig tagit .....

• Glittrax
    maggan75 skrev 2010-03-25 15:49:07 följande:
    Beställde från hemsidan den 16:e men har fortfarande inte fått mitt paket Har mailat kundtjänst nu och kollar om de kan se vad son hänt så här lång tid har det aldrig tagit .....
    Hoppas du får ditt paket snart, beställde också den 16e och 1 v efter var det i butik, alltså i tisdags, har inte hunnit hämta ännu, en kvart efter att jag kommit hem från stan i tisdags så fick jag ett sms att mitt paket finns att hämta i butik! otur! har ju "bara" beställt fix jacka och byxa till dottern, men vill gärna få hem och prova så man kan byta stlk om det behövs!!

Nån som vet om man kan lämna tillbaka det man handlat på shop online i annan butik än på den man hämtade ut sitt paket?
  • Glittrax
    maggan75 skrev 2010-03-25 15:49:07 följande:
    glömde föressten, det var jättestruligt att beställa för mig den 16e, fick beställa 3!! ggr, för jag fick mail om att mina ordrar makulerats hela tiden.. har du fått mail om att paketet är packat och på väg?
  • jordnöten

Lite nyfiken på de där VIP-kvällarna i olika städer som ni skriver om....Har ni fått personliga inbjudningar? Eller hur vet ni att det är VIP-kväll? Någon som vet om det är i Västerås???

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11