• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Glittrax
    Helenapena skrev 2010-03-24 13:53:29 följande:
    Hängselbyxor Tycker att det är det allra bästa just för att det oftast förhindrar att vattnet rinner in innanför, som det ju gärna vill göra på busiga barn Är det fotband på så tycker jag att byxorna som oftast sitter åt bra nertill också och vanligtvis är det ju även stark resår längst ner...Inte bara med dessa rgnkläder
    jo ofodrade hängselbyxor har hon,tycker med att detr är de bästa, så hon får ha fleecebyxor i dom, och det är ju fotband på både midjebyxorna och hängselbyxorna som sitter åt, men tydligen inte tillräckligt! det får bli våtdräkt!
  • Peak
    Rosenbarn skrev 2010-03-24 13:24:05 följande:
    Jag såg du kommer ha en liten butik Du kommer få besök av mig Massa fint på bloggarna ju...Längtat efter nå nytt i denna stad!!!
    härligt! Du är välkommen!! {#lang_emotions_flower}
    Februarii skrev 2010-03-24 13:45:07 följande:
    Har alltid haft windstopper under skaljacka när jag köpt po.p. Förr kunde man ju t.o.m sätta ihop dem. Jag tycker de går fint ihop ändå, vilken färg har du eller hade du tänkt på jackan, Peak?
    funderar på Blå eller röd, men sonen kan fortfarande ha sina marinblå överdragsbyxor från pop så kanske den blå från Lindex passar bäst till, och så röd ws.
  • Februarii
    Peak skrev 2010-03-24 16:20:55 följande:
    funderar på Blå eller röd, men sonen kan fortfarande ha sina marinblå överdragsbyxor från pop så kanske den blå från Lindex passar bäst till, och så röd ws.
    Tänkte på Kappahls svarta fleecejacka/windstopper(?) med blå kanter annars, kikat på den?
  • maadicken

tack för svar om regnkläder   får bli en tur till coop och kika där oxå då. för kan jag få abeco till samma pris så väljer jag nog det. var det bara erbjudande denna veckan? magsjukan kom på besök här i natt, så vi får väl se om jag hinner dit...

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Tullemi
    Februarii skrev 2010-03-24 13:45:07 följande:
    Har alltid haft windstopper under skaljacka när jag köpt po.p. Förr kunde man ju t.o.m sätta ihop dem. Jag tycker de går fint ihop ändå, vilken färg har du eller hade du tänkt på jackan, Peak?
    Förr, när man kunde sätta fast fleecen i skaljackan (POP alltså) så var det inte en WS-fleece, utan en vanlig fleecejacka.
    Vi har ibland WS under skaljackan men det är tydligen inte optimalt, eftersom WS inte värmer lika bra som en vanlig fleece, plus att den är lite stelare. Nu använder vi WS mest som en jacka i sig....ja till våren/sommaren /hösten menar jag så klart .
    Milea 080217 Lucas 100202
  • snigelinan
    Tullemi skrev 2010-03-24 19:15:47 följande:
    Förr, när man kunde sätta fast fleecen i skaljackan (POP alltså) så var det inte en WS-fleece, utan en vanlig fleecejacka. Vi har ibland WS under skaljackan men det är tydligen inte optimalt, eftersom WS inte värmer lika bra som en vanlig fleece, plus att den är lite stelare. Nu använder vi WS mest som en jacka i sig....ja till våren/sommaren /hösten menar jag så klart .
    Det var visst en ws man kunde sätta fast i skaljackan.
  • Tullemi
    snigelinan skrev 2010-03-24 19:29:58 följande:
    Det var visst en ws man kunde sätta fast i skaljackan.
    Hm, är du verkligen säker på det?
  • Hummelina

Läser att de har billiga regnkläder både på Coop (Abeko) och ICA Maxi. Nån som har nån effarenhet vilka som är bäst?

♥ Världens finaste 080404 ♥
  • maggan75
    Tullemi skrev 2010-03-24 19:49:39 följande:
    Hm, är du verkligen säker på det?
    Jag är ganska säker  på att det var så WS i  skaljakcorna men vanlig fleece i 3i 1 jackorna
  • Tullemi
    maggan75 skrev 2010-03-24 19:52:02 följande:
    Jag är ganska säker  på att det var så WS i  skaljakcorna men vanlig fleece i 3i 1 jackorna
    Ahaaa, ja vi hade ju faktiskt en 3 i 1-jacka när jag tänker efter.....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11