• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-04-10 11:39:42 följande:
    menade så klart april
    men då förstår jag inte riktigt..? Kommer säkert i veckan? 3e är ju inte all slänge sen.. får ju räkna hur många vardagar som gått,... kan ta upp til ca 10 arbetsdagar, har det gjort för mig flera ggr....
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • anette 81

har aldrig behövt vänta så länge förut

• LinnElin
    Hallontårta skrev 2011-04-10 18:05:07 följande:
    Hej!
    Vet någon av er om denna är en sommarjacka? www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=1... Jag tänkte om det är årets version av de tidigare enfärgade fix-jackorna som brukar vara vattentäta.
    Det är en skaljacka och är vattentät. Köpte en sådan till dottern att ha i höst. Tyckte dock att den var väldigt prasslig.
    (¯`°?.¸Linnéa 100107¸.?°¯)
  • 2 små prinsessor
    LinnElin skrev 2011-04-10 18:20:05 följande:
    Det är en skaljacka och är vattentät. Köpte en sådan till dottern att ha i höst. Tyckte dock att den var väldigt prasslig.
    Jag tyckte också den var prasslig! 

Någon som vet om detr är samma material i den enfärgade som den rutiga? Köpte min för 170 kronor efter alla rabatter, så det är ju inte hela världen. Förhoppningsvis mjuknar den lite när den börjar användas. 
  • LinnElin
    2 små prinsessor skrev 2011-04-10 19:31:47 följande:
    Jag tyckte också den var prasslig! 

Någon som vet om detr är samma material i den enfärgade som den rutiga? Köpte min för 170 kronor efter alla rabatter, så det är ju inte hela världen. Förhoppningsvis mjuknar den lite när den börjar användas. 
    lindex.se står det på den rutiga Material: 100% Polyester.
    Och på den enfärgade Material: 100% Polyamid.
    (¯`°?.¸Linnéa 100107¸.?°¯)
  • Hallontårta

Tack för era svar! Inte så kul med en prassel-jacka kanske, även om den är snygg :) De enfärgade finns bara i rosa och turkos, det kanske kommer ut fler av dem senare. Men jag gillar inte de där reflexblobborna på ärmen, så har inte de tidigare jackorna haft :> Jag såg inte ens att de var "sommarjackor", de ser ut som skidjackor...men jag har iofs bara sett dem nu på webben så de kanske ser annorlunda ut i verkligheten.

• 2 små prinsessor
    LinnElin skrev 2011-04-10 19:39:22 följande:
    lindex.se står det på den rutiga Material: 100% Polyester.
    Och på den enfärgade Material: 100% Polyamid.
    Ajdå, det förklarar saken. Ja,ja, inte mkt att göra.
  • star67

jag tror inte att skulle komma mer men den i  turkos färgen är mycket snyggare i verklighet än den ser ut på bild.

• Tvillingmamma2007

Reklamerade galobyxorna idag, ett känt fenomen tydligen, gick iaf bra utan kvitto trots att det var slut i strl i butiken, thank you Lindex! Hmmmm nu återstår problemet att hitta nya i strl 116 bara! Får åka till ett annat Lindex i veckan och hoppas att det finns kvar.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11