• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    star67 skrev 2011-04-07 19:45:46 följande:
    har de haft halvarea på lindex??Oskyldig
    Det var ju efter jul, i januari någon gång.

Nu är det 3för2 på rean, så det kan ju bli även 2för1 och halva rean. 3för2 känner jag inte direkt igen och inte bara en vecka efter reastart. Dock fanns inte så mycket lockande på den här rean för mig, men ibland rear de ju nya grejer när de drar igång med halva rean.
    Oscar 091001
  • virknålarna

Kappahl började med halva reapriset idag MEN nu var de stenhårda med att man fick visa SMS:et (í jan klarade man sig utan). Blev bara ett par jeanstreggings 75kr och en pyjamas 50 kr.

• lottizm

Jag har inte fått nåt sms fast jag är med i kappahl club, synd. Kanske för att jag inte handlat på jättelänge

• winters

Köpte en jättehärlig äppelgrön keps på h&m för 30 kr, de hade en väldigt snygg lösning på kardborrespänningen oxå, kommer att användas mycket i sommar!
    Blev även lite halva reapriset shopping på kappahl, fleeceställ till nästa år, galonvantar och en tröja för 25 kr, den som nån hade på sig i bildtråden!

Oscar 091001
  • virknålarna
    lottizm skrev 2011-04-08 14:00:26 följande:
    Jag har inte fått nåt sms fast jag är med i kappahl club, synd. Kanske för att jag inte handlat på jättelänge
    jag fick inget i julas men fick nu, så man undrar lite
  • aglili
    virknålarna skrev 2011-04-08 13:14:30 följande:
    Kappahl började med halva reapriset idag MEN nu var de stenhårda med att man fick visa SMS:et (í jan klarade man sig utan). Blev bara ett par jeanstreggings 75kr och en pyjamas 50 kr.
    Nån somkan skicka det vidare?
  • Tullemi
    aglili skrev 2011-04-08 16:01:20 följande:
    Nån somkan skicka det vidare?
    Jepp, inboxa mig mob.nr.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Mineo
    virknålarna skrev 2011-04-08 13:14:30 följande:
    jag sa bara att jag hade sms och hon ville inte ens se det trots att jag stod och försökte leta reda på det... då hade hon redan slagit in det och ville ta betalt
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-04-08 14:45:58 följande:
    Köpte en jättehärlig äppelgrön keps på h&m för 30 kr, de hade en väldigt snygg lösning på kardborrespänningen oxå, kommer att användas mycket i sommar!
    Blev även lite halva reapriset shopping på kappahl, fleeceställ till nästa år, galonvantar och en tröja för 25 kr, den som nån hade på sig i bildtråden!
    tack för tipset! Lovat att köpa en keps till Alex, precis som pappa har som han säger, o hade tänkt köpa POPs gröna, men ska kika in den på h&m först, kanonpris ju!
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11