• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-04-08 16:43:26 följande:
    Men så fina, längtar! De pratade om någon kampanj när jag var i butiken om några veckor, fast de pratade om fina o billiga damkläder, hoppas på barn oxå! Skrattande
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=148...
    de hade liknande förra året oxå , o de var på kampanj för 29 kr styck.. även shorts till (enfärgade). Superfina!
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • winters
    AochJsMamma skrev 2011-04-08 19:38:38 följande:
    tack för tipset! Lovat att köpa en keps till Alex, precis som pappa har som han säger, o hade tänkt köpa POPs gröna, men ska kika in den på h&m först, kanonpris ju!
    Den här tycker jag var mycket finare i färg, eller ja, färggladare var den, den andra är oxå fin på sitt sätt! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2011-04-08 19:39:49 följande:
    de hade liknande förra året oxå , o de var på kampanj för 29 kr styck.. även shorts till (enfärgade). Superfina!
    Ja, jag plockade just fram en i 92 som köptes i maj och ångrade att jag inte hade köpt fler i större storlek oxå. Det är ju samma tema med djungel, men lite andra färger o mönster. Blir perfekt för alla turer till djurparker i sommar! Skrattande
    Oscar 091001
  • Tvillingmamma2007

Men åhhh sonens galonbyxor har gått sönder efter typ 2 v användning...plastspännet som sitter fram har lossnat från själva galonen och hängslet hänger därmed löst hmmmmm och kvittot hittar jag inte, köpte dem i höstas redan men de var stora så har haft dem liggandes och nu är de paj alltså meeeeen visst borde det väl gå ok att reklamera ändå?? MAn ska ju inte behöva kvittot för reklamation men vissa brukar bli putta utan hm.

• etindris

Jag fick en sådan där bamse kupong och skickade in den fick en tidning och sen inget mer, så det var inga som helst problem bara en gratis bamse tidning. Jag verkligen älskar bamses kläder just nu, underbar mjuk och skön kvalite och härliga färger:)

• anette 81

Jag beställde den 3 mars och har inte fått någon sms om att paketet har kommit än

• AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-04-10 10:16:28 följande:
    Jag beställde den 3 mars och har inte fått någon sms om att paketet har kommit än
    oj! det är ju mer än en månad sen!
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2011-04-10 10:56:08 följande:
    oj! det är ju mer än en månad sen!
    menade så klart april
  • winters
    anette 81 skrev 2011-04-10 11:39:42 följande:
    menade så klart april
    vad står det som status på mina sidor då? är ju iofs bara en vecka sedan nu och en massa erbjudanden förra helgen, så jag gissar på mängder ordrar...
    Oscar 091001
  • anette 81
    winters skrev 2011-04-10 13:30:58 följande:
    vad står det som status på mina sidor då? är ju iofs bara en vecka sedan nu och en massa erbjudanden förra helgen, så jag gissar på mängder ordrar...
    nu stod det betald o klar
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11