• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

jag har köpt ett par jeans till mig från lindex har använd den bara en gång  andra gången som jag skulle ha såg jag att en sömmar som var släppt inte så mycket men kanske om man tvättar den blir mer. jag har prislapp kvar men kvittot är inte säkert. kan de byta den mot en annan modell?? eller kanske de tycker att jag är för noga det är typ 2-3 sömmar??

• virknålarna

Var runt på två Lindex igår men blev bara två par strumpor 10 kr st och en tröja 50 kr. Men idag var jag på ett Lindex som inte så många tänker på: två pyjamaser 50 kr/st, mjukisbyxor 35 kr,  8 par tröjor 35-50 kr härligt, härligt. En stor påse blev det; 381 kr.

• Moonis

Fyndade lite fint idag, en jeanskjol Fix, kortbyxor, velour byxa och 9 par tights för 252:- bara. Käns bra fyndat

Jag brukar förresten inte ha direkt problem med deras kläder, trist för er som haft det. 

• Xgirl83

Jag har också varit på Lindex idag, och här fanns det jättemycket till flickor. Men blev bara den där fina jeanskappan, och en Tingelng-tunika till påskägget (dottern har velat ha den...), en body till lillkillen och till honom även en UV-baddräkt, och så lite sockar.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Moonis
    Xgirl83 skrev 2011-04-13 17:01:34 följande:
    Jag har också varit på Lindex idag, och här fanns det jättemycket till flickor. Men blev bara den där fina jeanskappan, och en Tingelng-tunika till påskägget (dottern har velat ha den...), en body till lillkillen och till honom även en UV-baddräkt, och så lite sockar.
    Ja visst va den kappan underbar! Stog och höll i den men va bara byxor och tights jag skulle ha så fick motvilligt lägga den ifrån migGråter
  • 3 barns mor

finns det nån rabatt kupong på baby gärna internet kod

• Mamma och Mor
    Xgirl83 skrev 2011-04-13 17:01:34 följande:
    Jeanskappa?
    Vilka storlekar fanns den i? för jag hittar ingen sådan på hemsidan.
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • lillronya
    Mamma och Mor skrev 2011-04-13 18:14:58 följande:
    Jeanskappa?
    Vilka storlekar fanns den i? för jag hittar ingen sådan på hemsidan.

Lägger mej i och stoppar in en bild på finaste kappan som jag tror de t pratas om.

Fanns i 86-122

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • zuperduperme
    lillronya skrev 2011-04-13 19:51:16 följande:

Lägger mej i och stoppar in en bild på finaste kappan som jag tror de t pratas om.

Fanns i 86-122

den köpte jag idag för 90 kr till min lilla sessa. stod och speglade sig länge i den :)
  • lillronya
    zuperduperme skrev 2011-04-13 20:03:18 följande:
    den köpte jag idag för 90 kr till min lilla sessa. stod och speglade sig länge i den :)
    Åh vilket fynd!
    Jag gav det dubbla men var ändå nöjd.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11