• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • zuperduperme
    lillronya skrev 2011-04-13 20:18:57 följande:
    Åh vilket fynd!
    Jag gav det dubbla men var ändå nöjd.
    ska ja erkänna så slank den grön/rosa oxå med hem. perfekt som reserv på förskolan.
    dock måste kappan vara rätt liten i storlek då jag tog 104 till min 20 månaders tjej. vist hon e stor men ändå
  • lillronya
    zuperduperme skrev 2011-04-13 20:20:44 följande:
    ska ja erkänna så slank den grön/rosa oxå med hem. perfekt som reserv på förskolan.
    dock måste kappan vara rätt liten i storlek då jag tog 104 till min 20 månaders tjej. vist hon e stor men ändå
    Ja den är liten, för A har 110 i den och den är ju alldeles lagom.
    Hon har nog inte 110 i så mycket annat.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • zuperduperme
    lillronya skrev 2011-04-13 20:23:12 följande:
    Ja den är liten, för A har 110 i den och den är ju alldeles lagom.
    Hon har nog inte 110 i så mycket annat.
    tur att de inte va ja som va knäpp då Flört
  • charmmiss

jag fyndade oxå den kappan till mina tjejer, hade sett den till ord pris men nu betalade jag bara 90kr/st. fanns bara strl 98 och 116 kvar, tog dem fast jag egentligen ville ha en mindre storlek av varje, men tur det inte fanns, för de satt perfekt

• Buttelina
    ÖNadja skrev 2011-04-12 21:09:20 följande:
    När ja köpte äppeltröjan tror ja det var och hade tvättat den första gången så stank det när ja öppnade tvättmaskinen, jag vet inte vad det var, men hela tröjan stank typ kemikalier...
    uhh
    Moonis skrev 2011-04-13 16:39:21 följande:
    Fyndade lite fint idag, en jeanskjol Fix, kortbyxor, velour byxa och 9 par tights för 252:- bara. Käns bra fyndat

Jag brukar förresten inte ha direkt problem med deras kläder, trist för er som haft det. 
    oj vad många tajts du hittade kul! jag hittade jeanskappan, en skjorta, ett par puffiga shorts till min dotter samt 8 par strumpor till mig för 240kr sammanlagt

Jag var lite trött på lindex men gick in för att handla stumpor bara.. jag är för snål när det gäller strumpor till mig så det handlar jag bara för halva reapriset och skjorta skulle min son ha till sitt 4 års kalas i helgen. blev rätt glad när där hängde en rosa för 50kr sen jeanskappan.. ja den visste jag att min dotter skulle ääälska
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Xgirl83

Japp, den kappan menade jag! Jag hade velat ta en stl större egentligen, men tyckte denna satt bra ändå.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • virknålarna

Är det halva idag också på Lindex?

• aglili
    virknålarna skrev 2011-04-14 09:04:19 följande:

TRORsista dagen äridag.
    Är hemma med sjuka barn så blir inge mer shopping. MEn jag har redan handlat...
  • mollan nu
    virknålarna skrev 2011-04-14 09:04:19 följande:

sista dagen idag
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11