• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83

Vi Föräldrar kom ju ut till prenumeranter idag... FIX-overallen kom näst SIST. Fick jättedåligt på vattentäthet, mycket märkligt. Lindex måste ju ha gjort en stor miss med overallen, eller kan de ha testat ett måndagsexemplar? Glad att jag inte har köpt nån iaf. Kappahls fick bra betyg och kom trea. Är fortfarande sugen på en sån overall men är osäker på om dottern kommer behöva en eller om jag ska chansa på att förra årets passar hela vintern. Man kan greppa med en knytnäve i grenen, så den passar ju nu, men hon har bara vuxit 1 cm sedan i januari så jag är rädd att hon snart skjuter iväg. Och Kappahls overaller tar väl snabbt slut nu. Hur hade ni gjort?

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Xgirl83

Nej den var tyvärr inte med. Synd, hade hoppats på det.

• älskarlivet81
    Xgirl83 skrev 2011-08-29 13:43:26 följande:
    Nej den var tyvärr inte med. Synd, hade hoppats på det.
    Ok, ja vi har köpt en sådan, men vår dotter ska inte gå på förskola i år, så vi har inte riktigt lika höga krav i år.
  • Remos
    Xgirl83 skrev 2011-08-29 13:32:23 följande:
    Vi Föräldrar kom ju ut till prenumeranter idag... FIX-overallen kom näst SIST. Fick jättedåligt på vattentäthet, mycket märkligt. Lindex måste ju ha gjort en stor miss med overallen, eller kan de ha testat ett måndagsexemplar? Glad att jag inte har köpt nån iaf. Kappahls fick bra betyg och kom trea. Är fortfarande sugen på en sån overall men är osäker på om dottern kommer behöva en eller om jag ska chansa på att förra årets passar hela vintern. Man kan greppa med en knytnäve i grenen, så den passar ju nu, men hon har bara vuxit 1 cm sedan i januari så jag är rädd att hon snart skjuter iväg. Och Kappahls overaller tar väl snabbt slut nu. Hur hade ni gjort?

Jag blev helt förstörd då jag läste detta.... Har köpt Fix-overaller i flera år och varit såååå nöjd. Har även köpt i år. Ska man lämna tillbaka och köpa annat nu, eller? :(
  • Xgirl83

Name it var med, kom snäppet före FIX... "Mycket ojämn vattentäthet. Styvare och mindre mjuk." Konstigt förresten att de testade Pops skaloverall och inte vinteroverallen. Den kom dock tvåa i testet.

• HonSomVet
    Xgirl83 skrev 2011-08-29 14:05:40 följande:
    Name it var med, kom snäppet före FIX... "Mycket ojämn vattentäthet. Styvare och mindre mjuk." Konstigt förresten att de testade Pops skaloverall och inte vinteroverallen. Den kom dock tvåa i testet.
    Vilken kom först? Reima var med antar jag? Var hamnade den?
  • lottizm
    Peak skrev 2011-08-29 13:20:24 följande:
    vilka är koderna? Nån som kan skriva ut dem om de fortfarande gäller?
    selc11333 tror jag det var för 30%, see1111 för 25%
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11