• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Peak
    lottizm skrev 2011-08-29 14:14:54 följande:
    selc11333 tror jag det var för 30%, see1111 för 25%
    Tack - vad var 50 kr? Var det också en kod?

Vill nån ha dam och underkläder 30% ligger de i rabattkodstråden såg jag nyss!
  • sarsparis

Nu tror jag aldrig på dessa tester vidare mycket, pop fick dåligt förra året på slitstyrka, sonens pop overall ser fortfarande ut som ny trots att han är väldigt aktiv ute. och hur didriksson kunde få bäst med sina 2000 vattenpelare är fortfarande en gåta då jag vet flera som klagade på att de just inte höll tät.
    Tror ni kan vara lugna ni som köpt fix overaller. Var didriksson med i år? och varför testa pops skaloverall??? märkligt är ordet.....

• Wilmis07
    sarsparis skrev 2011-08-29 14:50:30 följande:
    Nu tror jag aldrig på dessa tester vidare mycket, pop fick dåligt förra året på slitstyrka, sonens pop overall ser fortfarande ut som ny trots att han är väldigt aktiv ute. och hur didriksson kunde få bäst med sina 2000 vattenpelare är fortfarande en gåta då jag vet flera som klagade på att de just inte höll tät.
    Tror ni kan vara lugna ni som köpt fix overaller. Var didriksson med i år? och varför testa pops skaloverall??? märkligt är ordet.....
    Jag håller med dig,man ska nog inte helt lita på sådana tester.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Xgirl83

Reima vann, Didriksons kom typ 5:a eller nåt. Men inte kom väl Pops sist förra året? Har för mig den kom på plats 3 eller 4.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Finesse

Sånna där test tror jag lika mkt på som bilbarnstolars test.. Vilket är lika med noll...

(alltså råd&röns test på bilbarnstolar, inte vtis.. så klart!) 

Ebba 071228, Hampus 110225
  • HonSomVet
    Xgirl83 skrev 2011-08-29 15:09:14 följande:
    Reima vann, Didriksons kom typ 5:a eller nåt. Men inte kom väl Pops sist förra året? Har för mig den kom på plats 3 eller 4.
    Pop kom fyra förra året.
  • sarsparis
    Xgirl83 skrev 2011-08-29 15:09:14 följande:
    nej sist kom dom inte men fick dåligt betyg i slistryka vilket jag absolut inte håller med om, sen kan man undra, varför fick inte didriksson så bra i år?? har de ändrat sin overall så mycket??
  • Thegran

inte kul att läsa vi föräldrar idag...nu är frågan om man ska lämna tillbaka FIX overallen och köpa Kappahls istället..har 25% rabatt där plus 100 kr rabatt från banken här i stan som fungerar på kappahl också.
    vill ju ha en bra overall...

• skrotis78

Jag tycker man ska strunta i overall-testet och köpa det man själv tycker är bra. Har man haft FIX i alla år och varit nöjd finns ju ingen anledning att byta bara.

• Thegran
    skrotis78 skrev 2011-08-29 16:03:15 följande:
    Jag tycker man ska strunta i overall-testet och köpa det man själv tycker är bra. Har man haft FIX i alla år och varit nöjd finns ju ingen anledning att byta bara.

Jag har aldrig haft fix, så har ingen direkt koll på hur de är men har bara hört gott om dem tidigare.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11