• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Loppan boppan
    älskarlivet81 skrev 2011-11-03 16:56:39 följande:
    Oj då där ser man.. Ja, jag har aldrig förstått det där med att vissa kläder är säsongsbetonade, mer än kanske shorts och sandaler typ.. Både jag och min dotter hade kjol idag t.ex...

Kjol är fint men hur bekvämt är det under överdragsbyxor eller overall? Nä det går bort. Bekvämt är oxå viktigt
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • älskarlivet81
    Loppan boppan skrev 2011-11-04 10:14:54 följande:
    Kjol är fint men hur bekvämt är det under överdragsbyxor eller overall? Nä det går bort. Bekvämt är oxå viktigt
    Min dotter går inte på förskola. Äger ett par överdragsbyxor men har aldrig använt.. Kommer säkert ha det under overallen någon gång i vinter, hon kommer säkert överleva det också..
  • lady in red

Köpte en kofta på lindex förra veckan på annan ort och nu idag såg jag att dom reade den för 99 kr ist för 399!!! Kan man vara fräck och göra ett återköp eftersom de känns så surt att betala så mycket mer?! Vad tror ni dom säger?

• Pigelinen
    lady in red skrev 2011-11-04 18:15:38 följande:
    Köpte en kofta på lindex förra veckan på annan ort och nu idag såg jag att dom reade den för 99 kr ist för 399!!! Kan man vara fräck och göra ett återköp eftersom de känns så surt att betala så mycket mer?! Vad tror ni dom säger?
    du har ju 2v på dig så länge den är oanvänd o du har taggen kvar. Du behöver inte ge orsak.
  • star67
    lady in red skrev 2011-11-04 18:15:38 följande:
    lämna tillbaka köpa en på nytt , men kanske finns inte stl du vill ha, gör återköp bara visa dem att den är på rea!
  • Loppan boppan
    älskarlivet81 skrev 2011-11-04 17:39:29 följande:
    Min dotter går inte på förskola. Äger ett par överdragsbyxor men har aldrig använt.. Kommer säkert ha det under overallen någon gång i vinter, hon kommer säkert överleva det också..

Vad har hon på sig ute nu då?
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • älskarlivet81
    Loppan boppan skrev 2011-11-04 19:41:21 följande:
    Vad har hon på sig ute nu då?
    Hon har fortfarande höstjacka med någon tjockare tröja under, och på benen har hon enbart vanliga byxor. Mer behövs inte när det är 10-12 grader som vi har på dagarna. Vi är ju inte ute så mycket som man är om man går på förskola heller.. 
  • Lilla flodhästen

Är det någon som köpt byxorna och tröjan med Blixten MQueen på? Tröjorna fanns i grönt och turkos, kom runt BB i oktober? Vi köpte den gröna tröjan och byxorna och efter 1 (!!!) tvätt är trycket på både byxorna och tröjan sprucket över hela   Kommer självklart lämna tillbaka men blir så less på Lindex tryck ! Mer än en tvätt ska det ju hålla. Har tvättat enligt tvättråden på lappen...

• zasata
    Lilla flodhästen skrev 2011-11-05 15:27:04 följande:
    Är det någon som köpt byxorna och tröjan med Blixten MQueen på? Tröjorna fanns i grönt och turkos, kom runt BB i oktober? Vi köpte den gröna tröjan och byxorna och efter 1 (!!!) tvätt är trycket på både byxorna och tröjan sprucket över hela   Kommer självklart lämna tillbaka men blir så less på Lindex tryck ! Mer än en tvätt ska det ju hålla. Har tvättat enligt tvättråden på lappen...
    mina har hållt bra!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11