• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • imsel

Usch vad orättvist att det finns så mycket finkläder till flickor men inte till pojkar Rynkar på näsan
    Ska en vit skjorta och en ful slips vara fit liksom?
    Blää, hatar att försöka leta finkläder (till typ jul, nyår och sånt) till sonen. Allt är så himla tråkigt!  

april 09 kom min bebbe
  • lottizm
    imsel skrev 2011-11-09 13:41:38 följande:
    Usch vad orättvist att det finns så mycket finkläder till flickor men inte till pojkar Rynkar på näsan
    Blää, hatar att försöka leta finkläder (till typ jul, nyår och sånt) till sonen. Allt är så himla tråkigt!  

håller med, det finns massor med jättefina klänningar men inget kul till pojkar... hittade en fin skjorta med slipover på babyavdelningen på H&M men min minsting har precis 86 nu så den hade nog blivit på gränsen. har inte kappahl nåt roligare?
  • Loppan boppan
    jopjos skrev 2011-11-08 19:32:24 följande:
    varför kommer det inga sms längre från kappahl :( förr kom det ett i veckan typ om rea och 25 % rabatter?

Fick ett idag
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Loppan boppan
    imsel skrev 2011-11-09 13:41:38 följande:

Japp håller med. FUUULT va ordet. Glad jag har en flicka
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • lady in red

Tyckte jag såg på butiken idag att det var 25 % på ett barnplagg om man sms:ade till Lindex. läste dock inte så noga,var bara inne för att byta en grej .

• imsel

Fast det spelar ingen roll vars man kollar. Tyvärr.
    Alla skjortor, västar och allt sånt tycker jag är fult oh tråkigt Rynkar på näsan

Jag vill köpa förklädesklänningar, rosa ballongklnningar och massa färgglatt och fint Flört   

april 09 kom min bebbe
  • ami

Just rosa ballongklänningar kanske det är lite dåligt utbud av för gossar ;) Men gillar du sånt på din pojke och han är openminded så dräller det ju på flickavdelningen.

• Xgirl83

Jag skiljer mig nog från mängden då för jag tycker det är mycket tuffa och fina finkläder till pojkar nu.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11