• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • älskarlivet81
    Loppan boppan skrev 2011-11-02 18:55:12 följande:
    Vad jag STÖR mig på är alla KORTärmade finklänningar. Hur fan tänker man mitt i höst/vintern liksom? SCHLÄP! Skrikandes
    Det gör väl inget? Bara att sätta på en kofta över? Min dotter har mängder av t-shirts och kortärmade klänningar även nu på hösten/vintern!
  • aglili
    älskarlivet81 skrev 2011-11-02 20:02:00 följande:
    Det gör väl inget? Bara att sätta på en kofta över? Min dotter har mängder av t-shirts och kortärmade klänningar även nu på hösten/vintern!
    JAg gillar kortärmat på vintern. Är man på kalas inne men mycket folk blir det lätt för varmt med långärmat. Och är det för kallt- bara att ta på en kofta
  • älskarlivet81
    aglili skrev 2011-11-02 20:15:18 följande:
    JAg gillar kortärmat på vintern. Är man på kalas inne men mycket folk blir det lätt för varmt med långärmat. Och är det för kallt- bara att ta på en kofta
    Precis, förstår inte riktigt vad alla menar med att man inte kan ha kortärmat på vintern.. Har flera vänner som säger så också..
  • sarsparis
    Eller ha en enfärgad tröja under:) Även pop har kortärmade klänningar, tycker det är fint, för jag gillar koftor.
  • älskarlivet81
    sarsparis skrev 2011-11-02 21:00:50 följande:
    Eller ha en enfärgad tröja under:) Även pop har kortärmade klänningar, tycker det är fint, för jag gillar koftor.
    Ja precis, det funkar också och är väldigt fint!
  • Loppan boppan

Sånt använder inte vi. Det ska vara årstidsanpassat tycker jag.

Kortärmat åker bort med solen och värmen  
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Loppan boppan
    sarsparis skrev 2011-11-02 21:00:50 följande:

Jag gillar koftor men inte min dotter. Ser ni skillnaden?
  • älskarlivet81
    Loppan boppan skrev 2011-11-03 08:18:26 följande:
    Sånt använder inte vi. Det ska vara årstidsanpassat tycker jag.

Kortärmat åker bort med solen och värmen  
    ok, för mig är årstidsanpassat att man kan ha kortärmat på vintern, men då med en tjockare tröja över.. Åker dina egna kortärmade bort med solen och värmen också?
  • Loppan boppan
    älskarlivet81 skrev 2011-11-03 08:21:31 följande:
    ok, för mig är årstidsanpassat att man kan ha kortärmat på vintern, men då med en tjockare tröja över.. Åker dina egna kortärmade bort med solen och värmen också?

Japp Min dotter äger inga koftor eller tröjor att ha över kortärmat.
  • älskarlivet81
    Loppan boppan skrev 2011-11-03 15:20:05 följande:
    Japp Min dotter äger inga koftor eller tröjor att ha över kortärmat.
    Oj då där ser man.. Ja, jag har aldrig förstått det där med att vissa kläder är säsongsbetonade, mer än kanske shorts och sandaler typ.. Både jag och min dotter hade kjol idag t.ex...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11