• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    sarsparis skrev 2011-12-08 22:05:18 följande:
    Vilket dåligt bemötande, en reklammation är en reklammtion, hur mycket mans en betalt för varan spelar ingen roll. man har rätt att få en ny vara om det är något fel på den oavsett. Jag hade gått till en annan lindex. Min lindex är jättetrevliga och tillmötesgående. Det står ju klart och tydligt att man kan lämna tillbaka och byta saker på en butik när man handlar online, tycker man ska kontakta kundtjänt om nån  börjar krångla sig på det viset.
    Problemet är att alla lindex är så här, jag hade köpt strumpbyxor som var på erbjudande ta 3 bet för 2 och har inte kollat att det var stl S. sen jag skulle byta den mot en M. men dem hade inte liknande i M och jag tog en som var 20 DEN, men när jag kom till kassa hon sa till mig att jag hade en gratis och jag får betala 49 kr extra!!Förvånad efter att jag har väntat på kassa ett kvart. men varför sa jag hon sa att jag måste ta en som är 15 DEN FÖR ATT JAG SKULLE BEHÅLLA RABATTER OCH SAMMA FÄRGE. Är det verkligen så??

jag hade en sånt stl 36/38 kanske den ändå passar men brukar ta 40/42 så att den ska sitta bekväm. www.lindex.com/se/5988980/?styleId=957601

alltså jag skulle ha byttat mot en sånt. www.lindex.com/se/underklaeder/sockor/strumpbyxor-leggings/5989781/20-DEN,-Strumpbyxa/?styleId=957665

jag har blivit jätte trött på dem nu undvikar gärna att köpa något därifrån, kanske ibland från nätet men något som jag är säkert på att skulle passa, så att inte behöver bytta då.
  • virknålarna

precis, de är helt omöjliga p Lindex är det gäller byte med nätvaror i affären! Avskyr att de ska säga grattis till fyndet, och tittar snorkigt på en, precis som jag gjort ngt fel och fifflat till mig ngt och ska vara väldigt tacksam för att de inte sätter P för mig!

• passau

Inte helt snällt men om d e surtanten i kassan å jag köpt på nätet brukar jag säga att jag inte hittar kvittot så Muttrar dom bara lite om d så är d bra sen Visst jag får "bara" presentkort men tidsnog använder jag d med

• Lycka 1

Min dotter har den i lila och vi älskar den! Jag är ganska kräsen på kläder och tycker inte denna är sladdrig
    Skillnaden mellan den här och andra "onepiece" är att den här är smalare i modellen. Alltså väldigt fin passform.
    Kanske lite mer tjejig än killig om man är petig.
    Jag själv skulle absolut kunna sätta på den på en pojke!

Fick precis en 25% på helt köp nu så det blir nog till att inhandla en svart till dotter också!Skrattande     
  • backi2008

25% på ett helt köp på Lindex fick jag precis på mailen, tom 12/12 kod SEE1149 ( om jag kommer ihåg rätt, sitter m mobilen nu och tittade bara snabbt på mailet).

• Loppan boppan

Det stämmer

backi2008 skrev 2011-12-09 08:37:31 följande:
    25% på ett helt köp på Lindex fick jag precis på mailen, tom 12/12 kod SEE1149 ( om jag kommer ihåg rätt, sitter m mobilen nu och tittade bara snabbt på mailet).

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Tensia
    tanucik skrev 2011-12-09 11:46:22 följande:
    någon som vet om 25% på ett helt köp gäller rea varor också?
    det undrar jag med, sen går den att använda fler gånger, vet att det står att det endast går att använda en gång, men tänkte om det var någon som prövat ännu.
  • Xgirl83
    tanucik skrev 2011-12-09 11:46:22 följande:
    någon som vet om 25% på ett helt köp gäller rea varor också?
    De brukar - precis som det står - gälla ett helt köp. Oavsett om det är reaplagg med i köpet, jag tror de drar av 25% på allt.. Det står ju inte heller nåt på kupongen om att det inte gäller reavaror.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11