sarsparis skrev 2011-12-08 22:05:18 följande:
Vilket dåligt bemötande, en reklammation är en reklammtion, hur mycket mans en betalt för varan spelar ingen roll. man har rätt att få en ny vara om det är något fel på den oavsett. Jag hade gått till en annan lindex. Min lindex är jättetrevliga och tillmötesgående. Det står ju klart och tydligt att man kan lämna tillbaka och byta saker på en butik när man handlar online, tycker man ska kontakta kundtjänt om nån börjar krångla sig på det viset.
Problemet är att alla lindex är så här, jag hade köpt strumpbyxor som var på erbjudande ta 3 bet för 2 och har inte kollat att det var stl S. sen jag skulle byta den mot en M. men dem hade inte liknande i M och jag tog en som var 20 DEN, men när jag kom till kassa hon sa till mig att jag hade en gratis och jag får betala 49 kr extra!!

efter att jag har väntat på kassa ett kvart. men varför sa jag hon sa att jag måste ta en som är 15 DEN FÖR ATT JAG SKULLE BEHÅLLA RABATTER OCH SAMMA FÄRGE. Är det verkligen så??
jag hade en sånt stl 36/38 kanske den ändå passar men brukar ta 40/42 så att den ska sitta bekväm.
www.lindex.com/se/5988980/?styleId=957601
alltså jag skulle ha byttat mot en sånt.
www.lindex.com/se/underklaeder/sockor/strumpbyxor-leggings/5989781/20-DEN,-Strumpbyxa/?styleId=957665
jag har blivit jätte trött på dem nu undvikar gärna att köpa något därifrån, kanske ibland från nätet men något som jag är säkert på att skulle passa, så att inte behöver bytta då.