• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Bianca1

Aha ok men då är den nig slut. Har du kollat i din butik? Är den slut även där så fråga om dom kan hjälpa dig att omplacera från någon annan butik. Det kostar dock 50:- men ibland är det värt det :o)

• sarsparis

Nån som vet, jag får bara rabatter på min mail, jag har ingen skrivare och kan således inte skriva ut dom. Går det inte att få dom på annat sätt? Det är skit irriterande, fick dom alltid per post tidigare.

• AnnaMariaM

Merry Christmas 50% på valfri damvara LINDEX

• Bianca1

Det kan ha att göra med att du har dragit ditt kort för sällan i butik. Tror det måste dras minst en gång i månaden. Har du ändå gjort det så ring Lindex club och hör efter vad som blivit fel. Nummret står på baksidan av ditt Lindex-kort. :o)

• AochJsMamma

Boosse: den bodyn är jättefin! Köpte igår till min yngsta, ska dock byta stl idag. Vill du att jag köper en 86a o skickar? Fanns här igår iaf., den rosa mm o den turkosa mm.

• Boosse
    AochJsMamma skrev 2011-12-17 08:31:38 följande:
    Boosse: den bodyn är jättefin! Köpte igår till min yngsta, ska dock byta stl idag. Vill du att jag köper en 86a o skickar? Fanns här igår iaf., den rosa mm o den turkosa mm
    Det vore verkligen urgulligt men vi har inga pengar just nu, hade tänkt att handla på faktura :(
  • LindaBell

EllieGBG; du kan få köpa den rosa med en massa elefanter på och skicka till mig istället:) Stl 74. Skulle gärna vilja ha de rosa byxor till som matchas om man kollar på shop on line....

• AochJsMamma

LindaBell: ska absolut kika! Den jag ska ha var slut i min storlek så måste ändå till en annan butik imorgon.. Menar du velourbyxan med lappar på knäna?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11