• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Loppan boppan
    Nu tänker jag beställa skidjacka FIX. Tror ni 110 blir TOKSTOR på min dotter nu? 3 år 8 månader strax under metern lång.  Det är en 3i1 jacka och jag vill kunna använda den nästa år oxå. Någon som har och vet uppskattad stl?? Snabba svar uppskattas =) =)
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Novallie

Skulle behöva lite snabba tips på vinteroverall till sonen borde nog vara strl 104. Han är väl 97 cm, och tivlar på att 98 räcker. Han har två overaller i strl 100, den ena en beg. som jag inte vet riktigt var den kommer ifrån, verkar inte hålla tätt i det här vädret utan kändes fuktig innuti efter en dag på dagis(de var ute på förmiddan och hängde i torkskåpet). Den andra är ca 2 cm för lång i benen, men i övrigt sitter på bra. Modellen är sådan att den sitteråt på insidan men i övrigt för bred där nere och hålls inte uppe av overallen.

Känns som jag borde köpa en ny overall, har dock vinterjacka + byxor(det enda som funkar bra). Men köper på rean(känns fånigt och köpa sisådär 1 vecka innan rean även om jag såg att lindex börjat på nätet) så skulle behöva tips på overaller som e bra. Helst rött/grönt/lila/ljusare blått, typ turkost.

H född 091017
  • virknålarna

finns det ngn kod som funger med rean på Lindex?

• HonSomVet
    Loppan boppan skrev 2011-12-19 16:56:01 följande:
    Nu tänker jag beställa skidjacka FIX. Tror ni 110 blir TOKSTOR på min dotter nu? 3 år 8 månader strax under metern lång.  Det är en 3i1 jacka och jag vill kunna använda den nästa år oxå. Någon som har och vet uppskattad stl?? Snabba svar uppskattas =) =)
    Dottern är ca 93-94 cm lång och har storlek 98 i FIX vinterjacka. Förvisso inte årets modell. Men den är stor på henne. Hon hade klarat sig med 92 hela vintern utan problem.
  • älskarlivet81
    anette 81 skrev 2011-12-19 19:59:53 följande:

någon som vet om denna är bra?
    Vi har den, fast den gröna. Har knappt använt den än dock..
  • Mamma och Mor

Kommer ni in på Lindex hemsida?
    Mitt i min beställning började det gå väldigt segt att ladda, sedan kom "sidan kan inte visas" fram och när jag stängde ner webbläsaren och testar igen så får jag bara upp en sida där de står att deras " our store is packed"...

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • anette 81
    älskarlivet81 skrev 2011-12-19 20:01:07 följande:
    Vi har den, fast den gröna. Har knappt använt den än dock..
    vad står det för vattenpelare på
  • HonSomVet
    Mamma och Mor skrev 2011-12-19 20:42:26 följande:
    Kommer ni in på Lindex hemsida?
    Mitt i min beställning började det gå väldigt segt att ladda, sedan kom "sidan kan inte visas" fram och när jag stängde ner webbläsaren och testar igen så får jag bara upp en sida där de står att deras " our store is packed"...
    Lindex sida har strulat flera gånger de senaste veckorna. Deras servrar verkar inte klara av trycket, vilket jag tycker är enormt dåligt av ett så stort företag som Lindex.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11