• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Gurkan

Jag fick välja en ny vara för samma pris eller mer. Hittade en vara för 50 kr mer men fick den ändå till samma pris, de var lite stressade och jag upptäckte det inte förrän jag kom hem då jag handlade mer. Tycker dock att årets rea var dålig på barnkläder både på kappahl, hm, lindex och cubus! Allt jag fann var en kortärmad... tom lindex tag 3 betala för 2 sortimentet var helt utplockat.

• Lilaa

Håller med om dåliga reor. Har ändå hittat lite. På Lindex köpet jag brandbilströjan, en tröja med lille skutt och en bas/randig tröja, kalsonger, trosor, strumpor och en tunika till dottern.

• HonSomVet

När brukar de börja rea ut vinterkläder i butik? Lindex har ju reat ut dem på nätet, där nästan allt är slut. I butik var det kasst med rea-kläder.

• Thegran

säljer Lindex skalkläder även på våren?

• mollan nu

jag gjorde ett kap idag tycker jag, gick til lindex i fältöversten och frågade när de skulle rea fixytterplaggen. Tjejen i kassan sa att hon inte visste och jag sa att på nätet har de reat sen innan jul. "klart du ska få samma pris här då också" sa hon. Dom hade i stort sett alla storlekar kvar oxå

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • HonSomVet
    mollan nu skrev 2011-12-28 23:44:59 följande:
    jag gjorde ett kap idag tycker jag, gick til lindex i fältöversten och frågade när de skulle rea fixytterplaggen. Tjejen i kassan sa att hon inte visste och jag sa att på nätet har de reat sen innan jul. "klart du ska få samma pris här då också" sa hon. Dom hade i stort sett alla storlekar kvar oxå
    Haha oj så pass, det var det värsta... Man kanske skulle försöka här också.
  • Loppan boppan

Här i stan rear dom INTE ytterplaggen.... Sura och tvära va dom oxå men jag har iaf fyndat på nätet redan =)

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Thegran
    sarsparis skrev 2011-12-29 08:22:44 följande:
    TessaG det är på våren skal kläderna säljs kommer typ i februari

åh vad bra :) Tack för svaret!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11