• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Pigelinen

Jag har tidigare varit jättenöjd med Lindex men fick så grymt dåligt bemötande igår så nu vet i skam, nu dröjer det nog, vist de har mycket kunder i butiken nu men hallå, det är ju ingen nyhet, mellandagsrea kallar dem det....  Hittade inget vettigt till barnen men underkläder till mig. Det stod en tjej vid omklädesrummet och jag frågade om hjälp då en bh inte var prismärkt med rött som de andra o fick då tillsvar att dne också kostade 129kr (röd lapp) ställde mig i den milslånga kön, sen när jag väl kom fram så nä då var det ord pris på den o när jag då sa att hon sagt att den var rea så sa de bara, nä det stämmer inte... blev så trött... Slutade med att jag gick till Twilfit o köpte istället.

• Sians
    Loppan boppan skrev 2011-12-28 07:56:22 följande:
    Har 5 st  50 kr att ge bort, inboxa =)
    Har du kvar några Lindexkoder?
  • Moonis
    Pigelinen skrev 2011-12-30 10:05:36 följande:
    Jag har tidigare varit jättenöjd med Lindex men fick så grymt dåligt bemötande igår så nu vet i skam, nu dröjer det nog, vist de har mycket kunder i butiken nu men hallå, det är ju ingen nyhet, mellandagsrea kallar dem det....  Hittade inget vettigt till barnen men underkläder till mig. Det stod en tjej vid omklädesrummet och jag frågade om hjälp då en bh inte var prismärkt med rött som de andra o fick då tillsvar att dne också kostade 129kr (röd lapp) ställde mig i den milslånga kön, sen när jag väl kom fram så nä då var det ord pris på den o när jag då sa att hon sagt att den var rea så sa de bara, nä det stämmer inte... blev så trött... Slutade med att jag gick till Twilfit o köpte istället.
    Fast det är väll inte att bli dåligt bemött Obestämd Man får ju ta att det sägs fel och va den inte på rean så är det inte mycket man kan göra.
  • Pigelinen
    Moonis skrev 2012-01-04 12:11:09 följande:
    Fast det är väll inte att bli dåligt bemött Obestämd Man får ju ta att det sägs fel och va den inte på rean så är det inte mycket man kan göra.
    jo men jag tycker att eftersom jag frågade en som jobbar i butiken (på golvet) och hon tog den i hand och kollade o sa att den var på rean. Tycker att då skulle hon sagt att hon inte viste. Sen var expediten väldig snorkig när jag ifrågasatte o sa att hennes kollega sagt att den var på rean.
  • Moonis

Allså, jag blir nästan irriterad när jag ser vad folk säljer sina bamsekläder för. Vi snackar begagnat som läggs ut för samma pris som helt ny om inte mer ibland Obestämd
    Vet att man inte behöver köpa om man tycker det är för mycket men hoppas verkligen att folk kollar upp nypris innan dom köper det. Man får ny för samma pris många gånger.

Va bara tvungen att avreagera migFlört 

• HonSomVet
    Moonis skrev 2012-01-04 21:09:44 följande:
    Allså, jag blir nästan irriterad när jag ser vad folk säljer sina bamsekläder för. Vi snackar begagnat som läggs ut för samma pris som helt ny om inte mer ibland Obestämd
    Vet att man inte behöver köpa om man tycker det är för mycket men hoppas verkligen att folk kollar upp nypris innan dom köper det. Man får ny för samma pris många gånger.

Va bara tvungen att avreagera migFlört 
    Jag har också reagerat på det. Jag är med på några grupper på Facebook och det har verkligen blivit helt sjuka priser på bland annat bamsekläder, men Lindex-kläder rent generellt, t ex velourklänningar.
  • Moonis
    HonSomVet skrev 2012-01-04 22:00:31 följande:
    Jag har också reagerat på det. Jag är med på några grupper på Facebook och det har verkligen blivit helt sjuka priser på bland annat bamsekläder, men Lindex-kläder rent generellt, t ex velourklänningar.
    Ja, är just där jag märkt det. Man får sätta sig på fingrarna många gånger för att inte ifrågasätta.
  • puh fantast

Läste det ni skrivit om byten på tex. Lindex och Kappahl. Här i stan är det inga problem att byta till annan vara eller få tillgodo på Lindex, har aldrig varit med om att det varit några problem.
    Men däremot på Kappahl så får man inte ens reklamera en vara som är trasig (och byta till samma) om man inte har kvitto, och dessutom satt lapparna kvar. Var riktigt förbannad den dagen och var inte tillbaka på kappahl på flera veckor.

Och som sagt årets rea var riktigt dålig! Dåligt utbud och dyrt.

• star67

jag har bytat men dem har dragit 25% av vara! men det är alltid så i våra butiker att dem har sämsta service. men var glad i alla fall att fick byta.

• HonSomVet

Var inne på Lindex idag. Mycket mer kläder på rean och de börjar plocka ut lite ytterkläder också så snart kommer nog alltihopa.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11