• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Lisa75

Är det någon som har ull-understället i babystorlekar? Tänker på det som finns i svart-grått och lila-grått.
    Är nyfiken på hur mycket det krymper i tvätten.

Önskade storlek 74 till sonen i julklapp, eftersom jag haft en del bomullskläder från Lindex som krympt rejält.
    Men när vi fick det inser jag att det verkligen är ordentligt stort - han har precis börjat kunna ha storlek 68. 
    Så nu funderar jag på om de krymper lite, eller om jag borde gå och byta storleken... 

• sarsparis

Det var den sämsta rean Lindex haft, eller brukar de hänga ut mer kläder eftersom? Fanns enbart en snurrställning med babykläder och en snurrställning med barnkläder, mycket av kläderna var från i somras. En body som reades i webshoppen var det ord.pris på. Brukar det vara så?

• jopjos

personalen har ju oxå varit lediga under julen, så är man där när dom öppnar så har dom inte hunit märka upp alla kläder som ska reas

• Novallie

Blev också besviken på lindexrean spec för barnkläder. Var ju bara röda brandbilströjor som reades men de fåtal polisbilströjor som var kvar reades inte isf hade jag gärna tagit. men tyckte att det var rätt lite som reades, verkar som de hellre kör på små reor oftare eller nåt i den stilen för var ungefär samma sak på kapphal och h&m. Hittade bara lite till mig själv där.

H född 091017
  • FamilyGay

Fanns nästan inget på rea här heller. Ett par leggings men inga strumpbyxor. Inga roliga toppar heller. Blev leggingsen i alla fall och en rosa blus till den. Trist var det ändå. Varför så lite?

• Gurkan

Någon som vet hur svårt det är att få lämna tillbaka (mot tillgodokvitto) på kappahl utan kvitto?
    Sonen fick en morgonrock i julklapp men han har redan en och självklart finns inte kvittot kvar :( 

• Yosa
    Gurkan skrev 2011-12-27 08:59:05 följande:
    Någon som vet hur svårt det är att få lämna tillbaka (mot tillgodokvitto) på kappahl utan kvitto?
    Sonen fick en morgonrock i julklapp men han har redan en och självklart finns inte kvittot kvar :( 
    Jag  var på KappAhl igår och skulle byrta dotterns julklapp som var alldeles för liten. De bråkade och gav inte tillgodokvitto utan jag fick välja nya varor för samma summa. Skit tycker jag då tillgodo ändå är i just deras affär. Hittar inte så lätt nåt när de ännu inte fått in vårens kläder.

På Lindex var det inga som helst problem. Bytte ett par byxor till större storlek och lämnade tillbaka en skjorta och fick då tillgodo/presentkort på den summan. Det kallar jag service!

Har råkat ut för det förrut att KappAhl har mycket sämre regler/service än Lindex!
  • star67

jo på kappahl har inte tillgodokvitto men man kan bytta utan problem och har man bytte 30 dagar du kan v-änta och byta dem igen då, men på lindex jag skulle ha byttat en vara utan kvittot och dem sa att dem får inte göra det men det beror på butik till butik.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11