• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • h80

hur är de randiga långärmade i storlek om man jämför med t-shirtarna? vårens

• Viktorsmamma
    stjärna4 skrev 2011-05-04 12:15:18 följande:
    Funderar på att köpa hoodklänningen till min 2 1/2 åriga dotter.Någon som har den som kan hjälpa mig med om den är fin och värd sina pengar?
    Den är skit snygg, min syster dotter ska få den!
    ligger hemma nerpackad än!

så fiin rosa färg!
  • lottizm

Råkar någon av er ha shorts i stl 92? Jag skulle behöva veta midjemått och innerbenslängd. Hade varit jättesnällt!

• Buttelina
    stjärna4 skrev 2011-05-04 12:15:18 följande:
    Funderar på att köpa hoodklänningen till min 2 1/2 åriga dotter.Någon som har den som kan hjälpa mig med om den är fin och värd sina pengar?

jag tycker den är underbar! och min dotter älskar den
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • CamillaJ

Inhandlade Harem tunna "berry" idag + sjal till tösen får se hur det blir på sen det är ju sjukt mycket harem på dessa byxor/knickers.. kan ju ha dom till vilket som det är ju de som är bra
    Köpte ljusa harem jeans också satt perfekt ..  

Vad fiiiin den hooden är Butte !! Söt tjej !!!

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • stjärna4

Tack för era svar ang hoodklänningen!Tvekar lite på storlek på mössan.Hon har M i både den cerise från förra våren? och i den från i höstas men den sitter rättså tight.Iochförsig är den ju ribbad och mer stum så det är kanske därför.Hon är 2 1/2 år.Den cerisa är lagom.Hade ni tagit M eller L i den nya då?

• Buttelina
    CamillaJ skrev 2011-05-05 17:47:03 följande:
    Inhandlade Harem tunna "berry" idag + sjal till tösen får se hur det blir på sen det är ju sjukt mycket harem på dessa byxor/knickers.. kan ju ha dom till vilket som det är ju de som är bra
    Köpte ljusa harem jeans också satt perfekt ..  

Vad fiiiin den hooden är Butte !! Söt tjej !!!
    tack
    stjärna4 skrev 2011-05-05 18:07:15 följande:
    Tack för era svar ang hoodklänningen!Tvekar lite på storlek på mössan.Hon har M i både den cerise från förra våren? och i den från i höstas men den sitter rättså tight.Iochförsig är den ju ribbad och mer stum så det är kanske därför.Hon är 2 1/2 år.Den cerisa är lagom.Hade ni tagit M eller L i den nya då?
    svårt.. jag har bara strl L och mina barn är 4 och 5 år..
  • stjärna4

Ok,är de jättestora eller tror du jag kan köpa L till min flicka?Nu blir det ju snart så varmt så den kommer ju mest användas till hösten och då är hon ju nästan 3.Förstår att det är jättesvårt för dig att svara på men sitter L bra på dina barn eller är de stora?

• Buttelina
    stjärna4 skrev 2011-05-05 18:41:51 följande:
    Ok,är de jättestora eller tror du jag kan köpa L till min flicka?Nu blir det ju snart så varmt så den kommer ju mest användas till hösten och då är hon ju nästan 3.Förstår att det är jättesvårt för dig att svara på men sitter L bra på dina barn eller är de stora?
    dom sitter bra, m hade varit för små för mina tror jag. jag vill inte ha mössor som sitter slickat runt huvudet utan vill ha dom lite snyfft baggy
  • stjärna4

Ok,tack :) Vill inte heller att de ska sitta slickat så kanske ska jag chansa på en L då!

Svar på tråden Nova Star-tråden 6