• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Lilla Ego 07
    jompa skrev 2011-07-12 20:21:47 följande:
    Jag har slutat att kolla på alla mail om rea nu, måste spara slantarna  Svart är en favorit här hemma.
    Mm det är dags att vara stark här också nu Glad Vet knappt vad jag har hemma längre för att jag har shoppat så mycket
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Tynne
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-12 20:19:05 följande:
    Oj, då är det dags att sluta shoppa Rea nu då och lägga undan till NS typ hela kollektionen! Svart kommer bli grymt på sonen! Är hoodtröjan lite tajtare i modell nu??
    Nej det ärinte en tajtare modell, han har bara en storlek mindre på hooden.
     Så står det på ns sidan på fb
  • backi2008
    Tynne skrev 2011-07-12 20:36:56 följande:
    Nej det ärinte en tajtare modell, han har bara en storlek mindre på hooden.
     Så står det på ns sidan på fb
    Va bra Blev lite orolig att de gjort dem smalare och då hade sonen inte kunnat ha dem, de långärmade och t-shirten är på tok för tajta för min buddah, tyvärr Hoppas att sonen smalnar av i sommar och att nästa kollektion är liiite bredare
    Emil min solstråle
  • Viktorsmamma
    Kristyr skrev 2011-07-12 21:39:43 följande:
    Shit vad snygg hood! den svarta sånna måste jag ha..
    De randiga tröjorna är givna lixom de svartar wct byxorna!!
    de är mjukisbyxor, skulle väl inte komma wct i höst bara till våren!

men de är ett måste iallafall!
  • JALI06

Hej hej
    ingen som har ett par denim harem winter från 2010 att sälja till mig till ett väldigt bra pris ;) strlk 92 el 98 =) 

• Liten Mini

Åhhhh, nya kollektionen ser livsfarlig ut... Precis mina färger, svart, rött och grönt. Hur ska jag kunna låta bli att shoppa? Ångrar en del köp från våren nu, för den randiga tröjan var ju snyggare i rött eller grönt. Camo har jag aldrig gillat, men jag vet inte om det inte måste bli ett par sådana med. Om jag ens kan välja mellan de röda och de svarta mysisarna. Åhhh, jag som gillar pops nya kollektion också. Det blir en fattig höst...

• Ocikatten
    Buttelina skrev 2011-07-15 12:42:07 följande:
    i väntam på det nya shoppade jag gammalt blev blå wct, röda wct, ett par ljusa harem och en röd/blå randig tröja
    Ha, ha! Helt rätt!
    De ljusa harem har jag i alla kommande storlekar åt Marcus - skadad?? Japp!!
Svar på tråden Nova Star-tråden 6