• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • maruttan

Ja verkligen en dyr höst och så ska jag ha Meandi party i början på augusti också... Sen ska jag börja sälja House of Lola....måste nog råna en bank eller något!

• Kimberly88

Tack trådstartaren för att du hänvisade mig hit istället :) ! Underbart initiativ att starta en sådan här tråd. Jag skrev i förra tråden och ville tipsa om en sida som jag beställde från idag som har 50 % rea på alla nova star kläder + andra märken under rubriken: Summersale/REA -SS11

Länken till novastar rabatten är: kidzshop.jetshop.se/summersalerea-ss11/novastar-ss2011-c-929-1.aspx
    När man lagt varorna i varukorgen och loggat in, så syns rabatten :)

• lillronya
    Kimberly88 skrev 2011-07-11 13:01:13 följande:
    Tack trådstartaren för att du hänvisade mig hit istället :) ! Underbart initiativ att starta en sådan här tråd. Jag skrev i förra tråden och ville tipsa om en sida som jag beställde från idag som har 50 % rea på alla nova star kläder + andra märken under rubriken: Summersale/REA -SS11

Länken till novastar rabatten är: kidzshop.jetshop.se/summersalerea-ss11/novast...
    När man lagt varorna i varukorgen och loggat in, så syns rabatten :)
    Har varit där och fyllt korgen flera gånger.
    Än har jag inte tryckt köp.
    Får se hur länge jag kan hålla mej.

I TS finns en lännk till aktuell bildtråd också. Såg att du lagt in bilder.
    Har dålig koll om vi använder den eller om det är en ny.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    lillronya skrev 2011-07-11 13:07:02 följande:

Ah såg nu att du skrivit och inte lagt in bilder.

Välkommen hit iaf!

• Kimberly88
    lillronya skrev 2011-07-11 13:07:02 följande:

Ja jag fyllde också korgen flera gånger men raderade det igen innan igår Dock skrev jag till dem igår att det inte blev 50 % när man la det i korgen utan det blev mindre, så idag hade dem fixat det då var jag snabb att handla :) får hoppas sambon blir lika glad .

Ja ursäkta, det var den tråden jag hittade först, sen hitta jag skriv tråden :), men jag ska försöka att lägga in bilder när kläderna kommit :) Vet inte riktigt hur lång tid det brukar ta på den sidan.
  • lillronya
    Kimberly88 skrev 2011-07-11 13:13:56 följande:
    Ja jag fyllde också korgen flera gånger men raderade det igen innan igår Dock skrev jag till dem igår att det inte blev 50 % när man la det i korgen utan det blev mindre, så idag hade dem fixat det då var jag snabb att handla :) får hoppas sambon blir lika glad .

Ja ursäkta, det var den tråden jag hittade först, sen hitta jag skriv tråden :), men jag ska försöka att lägga in bilder när kläderna kommit :) Vet inte riktigt hur lång tid det brukar ta på den sidan.
    Ja frågan är ju hur mycket "gammalt" man vill köpa när det nya snart kommer.
    Fast en av mina töser behöver brallor och halva priset på NS är ju mer än vad ett par HMjeans kostar nästan.

Jag har aldrig beställt där så jag vet inte hur lång tid det tar.
    Köper det mesta hos Annacill.
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-07-11 13:19:47 följande:
    Ja frågan är ju hur mycket "gammalt" man vill köpa när det nya snart kommer.
    Fast en av mina töser behöver brallor och halva priset på NS är ju mer än vad ett par HMjeans kostar nästan.

Jag har aldrig beställt där så jag vet inte hur lång tid det tar.
    Köper det mesta hos Annacill.
    Verkligen synd att man redan har typ allt Bra priser! Har beställt från kidz några ggr, brukar ta lite länge men har alltid kommit fram tillslut
    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    solouniko skrev 2011-07-11 14:08:48 följande:
    Verkligen synd att man redan har typ allt Bra priser! Har beställt från kidz några ggr, brukar ta lite länge men har alltid kommit fram tillslut
    Hon skulle skicka mitt idag men jag bad henne vänta ett par dagar då jag inte är hemma ännu. Men byxor är alltid gött att köpa till rea, inte alltid man kan få tag i rätt storlek ju. E har väl 10 par nu till hösten att använda men det får allt plats några nyheter också sen Glad Kamo och svarta har jag inte och det stör mig lite....
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • solouniko
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-11 14:26:06 följande:
    Hon skulle skicka mitt idag men jag bad henne vänta ett par dagar då jag inte är hemma ännu. Men byxor är alltid gött att köpa till rea, inte alltid man kan få tag i rätt storlek ju. E har väl 10 par nu till hösten att använda men det får allt plats några nyheter också sen Glad Kamo och svarta har jag inte och det stör mig lite....

Kollar idag när jag ska in Ja, Milla har nog 6 pas NS jeans och frågan är ju hur många man "behöver"? Vi använder ju så pass mkt leggings osv också. Får se om det kommer nått måste till hösten, men vi har ju så vi klarar oss så jag hoppas det inte är så mkt fina jeans Haha, lär ju hända! Man kommer nog vela ha allt i vanlig ordning!
    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • Bellbox

Idag köpte jag NS svarta ofodrade & jeans-Harem till ½ priset på rean i Mölndals-butiken!! Jättenöjd

Fanns lite olika storlekar på jeans kvar, några t-shirts långärmade randiga i 80/86, 92/98  104/110. Lite klänningar & wct + mössor, jeanskjol... Ett par jeans-shorts strl 98 kvar också...

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden Nova Star-tråden 6