• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2011-07-15 13:21:37 följande:
    Ha, ha! Helt rätt!
    De ljusa harem har jag i alla kommande storlekar åt Marcus - skadad?? Japp!!
    jaaa det ljusa är sjuuukt fina! mina och lillebrors absoluta favisar!! har två i 110 och ett par i 116 saknar dock 122 men det lär drööööja
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-07-15 13:32:20 följande:
    jaaa det ljusa är sjuuukt fina! mina och lillebrors absoluta favisar!! har två i 110 och ett par i 116 saknar dock 122 men det lär drööööja
    Annars har jag ett par 122 här.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-07-15 13:53:21 följande:
    Annars har jag ett par 122 här.
    Det har jag med!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-07-15 12:42:07 följande:
    i väntam på det nya shoppade jag gammalt blev blå wct, röda wct, ett par ljusa harem och en röd/blå randig tröja

Ljusa harem är mina favvisar Hjärta Såå glad att jag hittade nya i 86 till Milla Tycker de är mkt större än vårens harem vi har i samma stl. Men det är bra för då räcker dem läääänge

Hösten blir nog dyr som vanlig Måste nog ha svarta wct, cerise/svartrandig tröja, grön hood och klänningarna iaf
    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-07-15 18:23:06 följande:
    Ljusa harem är mina favvisar Hjärta Såå glad att jag hittade nya i 86 till Milla Tycker de är mkt större än vårens harem vi har i samma stl. Men det är bra för då räcker dem läääänge

Hösten blir nog dyr som vanlig Måste nog ha svarta wct, cerise/svartrandig tröja, grön hood och klänningarna iaf
    Bara jag som inte är helt kär i de ljusa harems då?
    Fast jag har nyss köpt ett par igen. Sålde de vi hade innan för att jag tröttnade.

Gissar att de svarta är mjukis och inte WCT. Snygga iaf.
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-07-15 18:35:12 följande:
    Bara jag som inte är helt kär i de ljusa harems då?
    Fast jag har nyss köpt ett par igen. Sålde de vi hade innan för att jag tröttnade.

Gissar att de svarta är mjukis och inte WCT. Snygga iaf.

Ååh de som är sååå fina Bra att du köpt nya igen då

Jaha, men vi måste nog ha de ändå. Har aldrig haft NS mjuksar, bara jeans och wct. Perfekta dagisballs kan jag tänka mig    
    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • lillronya
    solouniko skrev 2011-07-15 18:46:41 följande:
    Ååh de som är sååå fina Bra att du köpt nya igen då

Jaha, men vi måste nog ha de ändå. Har aldrig haft NS mjuksar, bara jeans och wct. Perfekta dagisballs kan jag tänka mig    
    Jag gillar mjukisarna bättre än wct.
    Här är det tre barn som önskar sej såna.
    Hoppas bara att de gör de upp till 150 nu.
  • SOL10
    lillronya skrev 2011-07-15 18:51:02 följande:
    Jag gillar mjukisarna bättre än wct.
    Här är det tre barn som önskar sej såna.
    Hoppas bara att de gör de upp till 150 nu.
    Det tror jag! Fler sneakpeaks nu tack:)
Svar på tråden Nova Star-tråden 6