• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Bellbox
    lottizm skrev 2011-07-20 13:28:21 följande:
    någon som känner till någon butik i Göteborg som säljer NS och har rea nu?

Ja Eden Baby i Mölndal
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox

(ligger uppe vid Kvarnbyn så gå över Mölndals bro sen ser du rondell. Rakt i denna så kommer du till ett rödljus, PRECIS där till höger i Kvarnbyn ligger Eden Baby Värt ett besök!! De har Katvig o div. annat också & 50% rea nu på NS! (dock begränsade öppettider så kika på hemsidan! Hon svarar snabbt på mail är min erfarenhet) Finns på Facebook också...

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • lottizm
    Bellbox skrev 2011-07-20 17:09:02 följande:
    (ligger uppe vid Kvarnbyn så gå över Mölndals bro sen ser du rondell. Rakt i denna så kommer du till ett rödljus, PRECIS där till höger i Kvarnbyn ligger Eden Baby Värt ett besök!! De har Katvig o div. annat också & 50% rea nu på NS! (dock begränsade öppettider så kika på hemsidan! Hon svarar snabbt på mail är min erfarenhet) Finns på Facebook också...

tack! vore ju kul att kunna ta sig dit, vi får se vad jag kan lyckas övertala övriga medresenärer till
  • maruttan
    lillronya skrev 2011-07-24 22:27:40 följande:
    Andra veckan i augusti tror jag.
    Härligt! Då är det inte långt kvar ju!
  • Perkan

Vad jag längtar till alla nya kollektions släpp!!! Gaah... vill få se sneakpeaks överallt men icke....

• Kristyr
    Perkan skrev 2011-07-24 23:12:34 följande:
    Vad jag längtar till alla nya kollektions släpp!!! Gaah... vill få se sneakpeaks överallt men icke....
    kolla min blogg där har jag bilder från deras FB sida eller så kollar du FB

• lillronya
    Perkan skrev 2011-07-24 23:12:34 följande:
    Du har sett bilderna här i tråden väl?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Nova Star-tråden 6