• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Virrpirr

Åh, svart! Like it! De svarta byxorna och hooden ska absolut få flytta hit. Lite kluven ang. camo-byxorna jag med.. Annars tycker jag inte att höstens kläder verkar vara så spännande. Inte för killar iaf. Känns lite som samma kläder i andra färger typ..

• lillronya
    Virrpirr skrev 2011-07-12 13:56:17 följande:
    Åh, svart! Like it! De svarta byxorna och hooden ska absolut få flytta hit. Lite kluven ang. camo-byxorna jag med.. Annars tycker jag inte att höstens kläder verkar vara så spännande. Inte för killar iaf. Känns lite som samma kläder i andra färger typ..
    Jag gillar också svart!

Lite med grejen med NS är ju att det är samma kläder fast i olika färger.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Virrpirr

Jo det är klart, men det blir ju lite tråkigt till slut. Lite olika modeller och mönster fast i samma "Nova Star" stil borde de ju kunna komma på tycker man..

• lillronya
    Virrpirr skrev 2011-07-12 14:25:01 följande:
    Jo det är klart, men det blir ju lite tråkigt till slut. Lite olika modeller och mönster fast i samma "Nova Star" stil borde de ju kunna komma på tycker man..
    Det håller jag med dej om.
    Samtidigt har de utvecklat sej massor på den tiden jag köpt NS.
    Det börjar iofs bli några år nu.
  • Virrpirr

Typ den randiga tröjan med stjärnan har vi väl 3 olika varianter av, då är man liksom sugen att köpa nåt helt annat. Hoppas nu bara att de svarta kläderna håller sig bra i tvätten och inte blir blekta i första tvätten! Ett par chinos kommer det nog bli till hösten också :)

• lillronya
    Virrpirr skrev 2011-07-12 14:30:06 följande:
    Typ den randiga tröjan med stjärnan har vi väl 3 olika varianter av, då är man liksom sugen att köpa nåt helt annat. Hoppas nu bara att de svarta kläderna håller sig bra i tvätten och inte blir blekta i första tvätten! Ett par chinos kommer det nog bli till hösten också :)
    Och då kommer där ju en vit med bått på ärmarna nu för första gångnen.
    Vi har deras andra svarta kläder och de har inte blekts.
  • jompa

Äntligen en klockren tröja till sonen. Den svarta hoodjackan kommer det bli Hoppas så att byxorna kommer gillas här hemma det är ju så fina.
    Sen läste jag någonstans om att det ska komma tröja/jacka med avtagbar luva, låter intressant. Skulle vilja ha fleecen oxå på bilden ovan och klänningarna och nån tröja med vit mage och annan färg på ärmen.

Hoppas verkligen att de inte höjt priserna bara, många märken gör ju tyvärr så när det går bra. Men 400kr för ett par byxor är ju mycket som det är.

• Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2011-07-12 12:56:17 följande:
    I like svart

Oj, då är det dags att sluta shoppa Rea nu då och lägga undan till NS typ hela kollektionen! Svart kommer bli grymt på sonen! Är hoodtröjan lite tajtare i modell nu??
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • jompa
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-12 20:19:05 följande:
    Oj, då är det dags att sluta shoppa Rea nu då och lägga undan till NS typ hela kollektionen! Svart kommer bli grymt på sonen! Är hoodtröjan lite tajtare i modell nu??
    Jag har slutat att kolla på alla mail om rea nu, måste spara slantarna  Svart är en favorit här hemma.
Svar på tråden Nova Star-tråden 6