Inlägg från: rosenkind |Visa alla inlägg
  • rosenkind

Bugaboo-tråd nr 21

Är det länge sedan Bugaboo kom med sina supersnygga skötväskor i läder? Jag har missat de helt! :-O

Jag har insett att jag "måste" ha en bee+ och tänkte ta en röd eftersom den matchar min ju-ju-be väska...men Bugaboos svarta läder är ju sjukt snygg! Plus att maken säkert skulle älska den! Lite väl dyr är den...inte finns till förmånligt pris i nån webbutik??? *hoppas*

** carpe diem **
  • rosenkind
    Kajsan skrev 2010-04-18 12:29:06 följande:
    De kostar lika mycket överallt och är superfina.Min man är kär i den svarta ,han vill ha den som jobbväska och igår träffade jag faktiskt på en annan pappa som var helt lyrisk över den, det var den eeeenda skötväska han någonsin skulle kunna använda han gick med den över axeln och liksom struttade runt och öste lovord över den . Haha
    Haha...vad sött Misstänkte nästan de var samma pris överallt... måste fundera på det lite. Använder inte skötväskan lika mycket nu när dottern är större...men så småningom blir det förhoppningsvis ny baby...då om inte förre behöver jag nu skötväska får satsa på been nu först.
    ** carpe diem **
  • rosenkind
    Stargirl skrev 2010-04-19 17:18:31 följande:
    Ja det är det. Bee är stummare då det är en sulky egentligen. Fast visst har den fjädring fram och bak till skillnad från många andra sulkyn iofs.
    Det hade jag inte tänkt på... märks det bra när man kör? Stör det?

Hur funkar Been till nyfödda? vet ju att det finns cocoon men hur funkar det i praktiken? Det är väl inte riktigt fullt liggläge?

Jag blir bara så fundersam...borde jag köpa en Cam istället? Har redan en frog men det blev skadad på sista sista semestern så jag fick pengar på försäkringen...den _går_ att köra men är inte så snygg...så jag tänkte mig en Bee. Behöver ju bara vagn ibland...men hoppas på baby så småningom o har tänkt kunna använda den då genast. fast har en EL som sovvagn för en framtida baby också...
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Hej på er! Passar Oioi Hobo bra på en Bee? Nån som har bild i sitt galleri som jag får se?

** carpe diem **
  • rosenkind
    Noas mamma skrev 2010-04-20 22:52:43 följande:
    Bee med Hobo, dock utan jujubee fästen. Jag tyckte att det funkade riktigt bra! men rekomenderar jujubee fästen istället för hobons egna, för då glider den ner som på bilden!
    Tack för bilderna! Beställde en Hobo dots...nu ska jag bara beställa en Bee+ också
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Beställde en bugaboo skötväska i läder idag fär 1080 kr! :-O  Det var ju helt klart fel prissatt så jag undrar om de skickar den... det var den sista i de hade i lager.

** carpe diem **
  • rosenkind
    MiniM3 skrev 2010-05-02 19:39:54 följande:
    var då? 
    Jag berättar sedan när jag vet hur det går Vill inte förstöra chanserna att få den... Får shopen en massa förfrågningar så får jag ju den helt säkert inte men tvivlar nu iaf...för bra för att vara sant!!
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Måste bara berätta att det var från babyshop jag beställde bugaboos skötväska i läder för 1080 kr. Status på min order är skeppad nu
    Väskan säljs ff för samma pris men är tillfälligt slut.

Visst kostar väskorna det dubbla egentligen eller är det bara den vita som är så dyr???

** carpe diem **
  • rosenkind

Hejsan! Jag behöver hjälp

Jag undrar om det är nåt jag missar eller kan man inte ställa axelbandet på bugaboos skötväskor? Det är ju så långt så väskan går inte att hänga på vagnen...vad är det jag missar???

** carpe diem **
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21