-
Vi gjorde det med vår Frog...slutade med att vi fick ut försäkringspengar eftersom vagnen blev alldeles sned o vind...men men...fick ju köpa en ny fin vagn iställetCoca cola light skrev 2011-03-05 16:24:04 följande:Skulle ni våga flyga med er Bugaboo? Jag har ingen transportväska till min vagn utan tänkte använda mig av en sådan där påse som man får köpa på Arlanda. Är det lätt/svårt att få ersätting om det händer något med vagnen?
-
Det skiljer säkert beroende hur man gör anmälan...Coca cola light skrev 2011-03-06 12:01:55 följande:Om vi nu har otur och kommer hem med en trasig vagn kräver de att det ska finnas ett kvitto på vagnen? Jag har köpt min vagn begagnat och har inte något kvitto på den.
Vi gjorde en anmälan på flygplatsen så vi fick skadan dokumenterad men gjorde sedan skadeanmälan till vårt försäkringsbolag (hade tagit separat reseförsäkring). Sedan skulle man bara fylla i hur gammal vagnen var, vilket märke och nypris. Vi fick ut fullt belopp, 500 eur och ingen ville se varken vagn eller kvitto. Vi hade också köpt vagnen begagnad...
-
De här olika chassina, är det stor risk att en nytt chassi börjar glida eller är det de som är några år gamla?
Förutom de med vingmutter då som alltså inte glider...
-
Tack fröken Småland! Jag köpte ju en ny så jag har garanti, men hoppas naturligtvis slippa problem o reklamationer iaf
-
Jag kan annars rekommendera babycare.nl, de har förmånlig frakt. Ca 25 euro för en Cameleon vagn och terränghjul.
-
Sweetheartno1: nej, det är ingen tull. Nederländerna så det är EU.
-
*glad* fick tag i ett nytt rött topset för 77 euro
Så nu har jag blått och rött. Har en ju-ju-between sienna swirl som jag hoppas ska passa. Den borde ju passa till rött topset men frågan är hur den går mot grå bas...får vänta och testa.
Skulle vilja att Bugaboo släpper några nya, roliga topset, men det lär ju knappast ske på länge med tanke på att pastellfärgerna kommer nu...och de gillade jag inte.
Den här väskan tycker jag annars är snygg! Men den matchar inte min vagn

-
Jag kommer inte använda den, använde den inte med dottern heller. Tycker den är snygg men opraktisk. Sedan när man använder sittdelen så är den superKaro Lina skrev 2011-03-20 19:21:44 följande:Hej alla bugaboo-experter! Väntar mitt första barn och har köpt en all black:) det jag undrar över är bara om det inte är krångligt att lägga ner barnet när bumperbaren är på? Lägger ni i det nerifrån eller uppifrån eller tog ni helt enkelt bort den? Det verkar ju smidigt att kunna lyfta liggdelen i den.
Och grattis till en all black, de är supersnygga!
-
Har nån av er en bild med Bugaboos åkpåse i samma färg som topsetet?
Jag funderar på att köpa en röd åkpåse till grå bas/rött topset, men blir det snyggt?
Funderar om kanske grå åkpåse är det bästa plus att den passar till alla topset då...men grått känns lite trist...
-
Tack för titten! Det såg ju riktigt snyggt ut! Och definitivt snyggare än om åkpåsen varit samma färg som basen! Det avgör, röd åkpåse blir detimaj skrev 2011-03-21 20:10:52 följande:Jag hade rosa (ceriset) topset och åkpåse för någon vinter sen, trivdes jättebra med det och kommer definitivt att köpa det igen till den nya camen. Hittade två bilder i mitt galleri där jag hade denna kombination:
Skitsnyggt tycker jag iaf
!
-
Kul med många medlemmar men det skulle ju vara ännu roligare om alla bidrog med bilderFröken Småland skrev 2011-03-21 20:34:09 följande:Jag godkände just medlem nr 100 i bildtråden. Det ni!
Det är så kul att titta på andras vagnar! -
Jean1: Tack! Det var jättesnyggt! Rött är så fint o fräscht. Jag var lite mot det först eftersom jag hade en röd frog tidigare och tröttnade på det röda. Men nu fick jag erbjudande att köpa ett förmånligt nytt topset och åkpåse så jag kan nog inte stå emot
Dessutom kan jag ju inte ha blått heeeela tiden...måste ju ha ombyte
Frogen var så tråkig när det var röd hela tiden så nu känner jag att jag kommer samla på mig topset som en hamster
-
så sant!Tant Pruselius skrev 2011-03-22 09:19:28 följande:rött är ALLTID rätt !!!!
-
Man kan inte beställa från USA så du slipper ha det som ett alternativlinalotta skrev 2011-03-31 15:59:22 följande:Åh tack snälla ni för svar om mina englandsbilstolsfunderingar och vagnsgrubblerier! Det var en maxi cosi jag tänkte på som fanns i paketpriset om det var "lungt" att beställa ett sådant liksom och det verkar det ju vara. Känns nästan säkrare och beställa från england istället för usa och då även kunna ha möjlgheten att byta "färg" om man vill det sedan...bara köpa bilstolen maxi cosi med basenhet i sverige kostade ju skjortan på affären. Jösses!
tack för tipset om paketerbjudandet med fotsäck och hela kittet också! Det hade jag inte sett. Eller jag hade sett det men inte fattat riktigt att man fick med allt!!
Nee hem och undersöka en gång till!
Föressten hur länge ungefär tror ni man kan ha en bugga cam vagn? Upp till vilken ålder tänkte jag? När har ni kännt att barnet börjar bli för stort liksom??
om du inte har nån som skickar eller ska dit på resa förstås
-
Jag dissade ju de nya färgerna helt...men nu har jag blivit sugen på det äppelgröna topsetet...skulle vara så fräscht nu på våren... jobbigt
har nån av er köpt av de nya?
-

Hoppas det inte kommer sufletter i det här tyget iaf... -
du hann före självFröken Småland skrev 2011-04-26 13:57:09 följande:Kunde ju själv

Jag tycker tyget är sjukt fult...hoppas det är foto på nån designer istället...nån som Bugaboo ska samarbeta med... -
Har ni sett organizern i nån webshop redan? *vill haaaa* verkar superpraktisk tycker jag!
-
Jag tycker iphone hållaren är super! Har inget ska på telefonen men den hålls bra. Superpraktisk när man promenerar o vill lyssna på spotify :)