Inlägg från: rosenkind |Visa alla inlägg
  • rosenkind

Bugaboo-tråd nr 21

När man ansöker om medlemsskap i bildtråden så kan man skriva en text om sig själv, vart hamnar den texten?

** carpe diem **
  • rosenkind

Jag gillar denim, tror ni denim topset skulle passa på grå bas? Skulle det se snyggt ut?
    Ärligt?

** carpe diem **
  • rosenkind
    Fröken Småland skrev 2011-02-23 08:36:51 följande:
    För lite kontast om du frågar mig. Jag gillar enfärgade vagnar allra bäst och därefter gillar jag färger med vackra och tydliga kontraster. Men denim passar till allt så det är absolut en smaksak
    Jag håller egentligen med dig. Jag är lite rädd att det ska bli tråkigt helt enkelt...

Skulle vara kul att se en bild på grå bas o denim topset om nån har??

Men samtidigt tänkte jag om man har nåt färggrannt prasoll o filt så kanske det blir snyggt...
    Tycker bara denim är så snyggt...men frågan är om det är snyggare än blått. Men man behöver ju flera att byta om med Offwhite skulle jag verkligen också vilja ha!
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Joddan: skulle gärna se bild kan du ladda upp här eller finns det i ditt galleri? *nyfiken*

• rosenkind
    Joddan skrev 2011-02-23 09:22:19 följande:
    Rosenkind

Jag har haft den kombon (har bild). Men bytte snabbt till denimbas istället. Var inte snyggt med grå bas till denim :-|.
    Till röd sand eller brun bas därimot är snyggt!
    Nu kunde jag se ditt galleri, kanske man inte kan se dem från iPhone? Var det första bilden du hade grå bas/denim topset? Fult var det väl inte men aningen tråkigt kanske. Men jag fantiserar att det ska passa bättre när man byter till sittdel och inte har liggdel längre... får se vad jag gör. Blev bara så sugen på denim
    Tack för titten!
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Det var nån tidigare som frågade om man bör göra nåt speciellt innan man tar i bruk en ny vagn, tror inte personen fick nåt svar så jag frågar igen eftersom samma sak intresserar mig också

Ni pratar om silikonspray osv, bör man också smörja före man tar vagnen i bruk?

** carpe diem **
  • rosenkind
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-28 11:44:07 följande:
    behöver en ny skötväska och har snöat in på mig en svart bugaboo i canvas. 
    Är det nån som har bild på hur en sån hänger på en bee plus? blir den på tok förstor? eller hänger den snyggt??

Jag har den mindre modellen i läder, menjag tror inte den går att hänga på vagnen. Har ingen Bee heller utan en Cam, men jag tror inte väska går att hänga på den heller. Väskan är sjukt snygg men opraktiskt...
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Ska Bugaboo sälja den nya denim som topset också?
    Jag kontaktade en webshops som hade lösa denim topset för några dagar sedan men de hade sålt slut. Som svar fick jag att Bugaboo kommer ut med nya denim topset som är lite mörkare i färgen än de tidigare... samma som limited edition då antagligen?

** carpe diem **
  • rosenkind
    resemamman skrev 2011-03-03 14:32:28 följande:
    Finns det någon i tråden som har köpt sin bugga från Holland? När jag tittar på priser på nätet så kostar de ca 850 euro och det är ju en bra bit billigare än att köpa här hemma... Isf skulle jag beställa på nätet och be en vän som ofta är i Amsterdam att ta hem så jag slipper fraktkostnad. 
    Jag köpte på babycare.nl, fick hem den för ca 1 v sedan, allt funkade hur bra som helst
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Ju ju between passsar bra tycker jag!

Skulle också vara intresserad av en skiphop saddlebag. Finns de i svart i nån webshop?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21