Bugaboo-tråd nr 21
Pepsi08: Tack till dig också! Missade dina kommentarer i brådskan!
Eftersom vi varit så nöjda med frogen så är ju risken stor att vi blir missnöjda med Bee+ om fjärdringen inte är lika bra... Nu återstår det att bestämma färg ![]()
Pepsi08: Tack till dig också! Missade dina kommentarer i brådskan!
Eftersom vi varit så nöjda med frogen så är ju risken stor att vi blir missnöjda med Bee+ om fjärdringen inte är lika bra... Nu återstår det att bestämma färg ![]()
Ni som köpt er bugaboo i utländska webshopar, var har ni köpt?
Trodde äntligen jag hade bestämt färg...grå bas o svart topset (aningen tråkigt jag vet...tänkte köpa ett offwhite topset på samma gång
)
Gick in på babytrader o ser att de höjt priset med 100 eur
De ger 50 eur discount men ff är priset alltså 50 eur högre...finns det nån annan webshop jag kan beställa från?
Lite irriterande för jag mailade t.o.m. babytrader och de sade att priserna kommer stiga in "nearest weeks"...och det svaret fick jag i måndags! Hade jag vetat att de skulle stiga så snabbt hade jag beställt redan då...
50 eur är väl inte hela världen men irriterande...
Ping-pong har slutat sälja Bugaboo, fick just svar från dem.
Men babycare.nl verkar ju bra, bra pris och förmånlig frakt. Har nån av er handlat av dem?
Frakten på en Cam och snowwheels var bara 26 euro till Finland ![]()
Grattis till mig!
Nyss skickat iväg en beställning på en Cam i delar på kidzshop.
Åh vad glad jag är!
Blev en Grå/Blå! Nu längtar jag verkligen och hoppas att den kommer nästa vecka! Tog inget regnskydd. Se om det går o få tag i begagnat ist.
Ingen som visste något om ståbräda? Om det finns nån annan än bugaboos egna som passar?
Var det inte så att de inte uppfyllde säkerhetskraven?