Bugaboo-tråd nr 21
Nu har de skickat min Bugga!
*väntar med spänning* ...so far so good...
Nu har de skickat min Bugga!
*väntar med spänning* ...so far so good...
Det är ganska många som köper sina vagnar utomlands. Jag väntar på en just nu (dock privat import) men jag vet att andra akriva i den här tråden beställt från t.ex. babytrader. (Dom har nyss höjt priset)
Någon som nyligen beställt och fått sin vagn som kan ge tips?
Är det någon som vet hur det funkar med garantier?
Jag gillade faktiskt inte nån av de där färgerna...men så är jag ingen vän av pastellfärger heller...
billigt och bra ![]()
Min vagn kom NU!
Rena julafton! MEN det funkar inte så bra med en 3 årig hjälpreda...verkar vara många delar...så jag får snällt vänta en halvtimme tills min man kommer hem... ![]()
Lillstroem: det stämmer, jag beställde på fredagkväll veckan före dig så du borde få den de närmaste dagarna
men märkligt att de inte skickat den ännu? Min skickade de i början av förra veckan, har haft TNT koden så jag kunnat följa med var den varit. Hann tyvärr inte sätta ihop den nu ikväll, det blir imorgon när tjejen är på dagis. Men hittills är jag helnöjd med babycare :)
Beställde du kanske nån färg som inte fanns i lager? Pengarna drogs inte före leverans precis som utlovat så det var bra
Nu har jag byggt ihop vagnen o den blev riktigt fin
Bara varukorgen som jag inte är nöjd med...lite svårt att få den snygg när den legat nedpackad och blivit lite vind, men den rättar väl till sig.
Vagnen känns super att köra! inomhus alltså
Hade ju en frog tidigare men Camen känns verkligen rymligare och inte lika låg...*gilla* Nu behöver jag bara en bumpaloop då ![]()