Inlägg från: rosenkind |Visa alla inlägg
  • rosenkind

Bugaboo-tråd nr 21

Nu har de skickat min Bugga! *väntar med spänning* ...so far so good...

** carpe diem **
  • rosenkind
    alex2010 skrev 2011-02-17 14:40:32 följande:

Det är ganska många som köper sina vagnar utomlands. Jag väntar på en just nu (dock privat import) men jag vet att andra akriva i den här tråden beställt från t.ex. babytrader. (Dom har nyss höjt priset)

Någon som nyligen beställt och fått sin vagn som kan ge tips?

Är det någon som vet hur det funkar med garantier?

Om vagnen måste returneras för garantiskäl så står man själv för kostnaden.
    Babycare hade höjt priset med 50 euro nu också...tur att jag redan beställt
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Jag gillade faktiskt inte nån av de där färgerna...men så är jag ingen vän av pastellfärger heller...
    billigt och bra

** carpe diem **
  • rosenkind
    ÄrtaMärta skrev 2011-02-20 13:26:50 följande:
    Vinterhjulen funkar bra ute men INTE inne i affärerna!
    Vagnen blir skitjobbig att svänga och man måste smålyfta uppåt hela tiden om du förstår vad jag menar.
    Men så mkt snö som vi har haft i vinter så säger jag bara att snöhjulen har varit fantastiska, utan dem hade jag inte tagit mig fram =)!
    Fast det är ju egentligen helt naturligt, alla vagnar med fasta hjul fungerar ju så att man måste lyfta dem...
    som tur var är ju vagnarna betydligt lättare än många andra
    ** carpe diem **
  • rosenkind
    Sara E skrev 2011-02-21 13:44:25 följande:
    Wiii! Imorgon kommer min vagn
    Spännande!
    Spännande! Jag hoppas att min också kommer imorgon...
    Den är i landet nu o förhoppningvis kör de ut den imorgon!

Vilken färg beställde du?
    ** carpe diem **
  • rosenkind
    Sara E skrev 2011-02-21 16:04:57 följande:
    Beställde en med grå bas och blå topp. ( den ljusare blå)
    Och Du då?
    samma
    ** carpe diem **
  • rosenkind

Min vagn kom NU!
    Rena julafton! MEN det funkar inte så bra med en 3 årig hjälpreda...verkar vara många delar...så jag får snällt vänta en halvtimme tills min man kommer hem...

** carpe diem **
  • rosenkind

Lillstroem: det stämmer, jag beställde på fredagkväll veckan före dig så du borde få den de närmaste dagarna men märkligt att de inte skickat den ännu? Min skickade de i början av förra veckan, har haft TNT koden så jag kunnat följa med var den varit. Hann tyvärr inte sätta ihop den nu ikväll, det blir imorgon när tjejen är på dagis. Men hittills är jag helnöjd med babycare :)

• rosenkind
    Lillstroem skrev 2011-02-21 21:45:42 följande:
    Ja, jag tycker också det var lite märkligt men de har inte heller dragit några pengar och så länge de inte gjort det utan att ha skickat så är det ok. Har inte BF förrän i maj så de har ett tag till på sig. =)

Beställde du kanske nån färg som inte fanns i lager? Pengarna drogs inte före leverans precis som utlovat så det var bra
    Nu har jag byggt ihop vagnen o den blev riktigt fin Bara varukorgen som jag inte är nöjd med...lite svårt att få den snygg när den legat nedpackad och blivit lite vind, men den rättar väl till sig.

Vagnen känns super att köra! inomhus alltså Hade ju en frog tidigare men Camen känns verkligen rymligare och inte lika låg...*gilla*  Nu behöver jag bara en bumpaloop då

** carpe diem **
  • rosenkind
    Robzgurl skrev 2011-02-22 10:54:10 följande:
    Någon som beställt från Ping Pong?? Eller babytrader.eu?
    Ping pong säljer inte bugaboo längre. Babytrader tror jag nog flera beställt från.
    Babycare.nl är lite förmånligare.
    ** carpe diem **
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21