-
Den nya...jovisst, den har ett stort spänne, men jag tycker det verkar sitta fast...men jag kanske är otekniskStargirl skrev 2010-05-18 08:47:23 följande:Vilken väska har du? Både den nya och gamla går att ställa. Den nya har ju en jättestort spänne på ena sidan.
-
Tycker det låter dyrt med tanke på utustningen. Sedan ser suffletten solblekt ut...men det kanske bara är bilden...AngelicaS83 skrev 2010-05-23 22:12:37 följande:www.blocket.se/halland/Bugaboo_cameleon_27129...Vad tror ni om denna vagnen?? Är det ett bra köp. jag är helt grön på bugaboo så behöver lite hjälp! -
Hejsan på er alla bugaboo experter!
Jag har lite ångest vilken vagn jag ska köpa till bebis i magen...En bugaboo (Bee eller Cam) eller en Swift.
Hade en frog till storasyster och den var bra...men inte perfekt
Jag är intresserad av Swiften för den går säkert bra på alla underlagm grus och snö, MEN så är den bara framåtvänd!
Bugaboo Cam kan man ju ha både vinterhjul o vanliga hjul på och vänd åt båda håller = BRA!
Men samtidigt så kommer vagnen inte användas dagligen, känns mera som en cityvagn o jag bor lite mera "på landet"
När jag är ute o promenerar hemma föredrar jag en vagn med fast hjul (EL om jag ska vara ärlig)...men behöver ju en cityvagn...
Därför funderar jag på Bee+, en billigare vagn och perfekt att vika ihop o lägga i bilen...MEN då går ju knappast Been på grus o snö?
Hade jag e swift kunde jag använda den både i city och här hemma...men då är den bara framåtvänd.
Jag blir alltså knäpp! Har ni några synpunkter eller idér vilken vagn jag bör välja o varför?
Nu såg jag Bugaboo denim 107 o den var ju supersnygg
-
Tack Hanna74, stjernan och annat82!
Jo, allt det ni säger så vet jag ju egentligen redan
Och ingen kan ju bestämma åt oss, en kombo vore perfekt, kunde man ha swiften vänd mot sig hade den varit super. Kan inte ritkigt tänka mig att vända en 6 månaders bort från mig, gillar inte att man inte har ögonkontakt. Det är såklart individuellt, men dottern hade iaf inte gillat det när hon var så liten...
Är ni ute o motionerar med buggan? Sover era barn längre pass i dem?
Jag tycker att EL med fasta hjul är bättre när man ska motionera, tycker att buggrna har en tendens att "dra" mot diket eller mitten av vägen...o det gör ju inte vagnar med fasta hjul. Sedan har jag tänkt att bebisen ska sova timtal i vagnen (ute på dagarna) o då känns EL bättre med plans ryggläge. Kan det vara bra att sova i Camens sittdel som är skålad? EL kommer jag ju behålla... Men sedan vet jag inte vad jag köper till... jobbigt

Jag skulle helst välja mellan Bee+ och Swift, de är ju ungefär samma prisklass. Som extra "cityvagn" känns Cam onödigt dyr. Vill inte köpa begagnat (som jag gjorde med frogen) ska köpa nytt den här gången...
Hur är det med Swiften, "drar" den också eller går den rakt o fint på vägen?

Många frågor...tack för er hjälp!
-
Annat82: tack för dina åsikter! Jag vill ha en supersmidig vagn i affärer, älskar att shoppa
Så då faller kanske Swiften bort...min man har varit supernöjd med buggan också så vagnen vi köper måste vara lika bra
Bugaboo bee denim var ju verkligen snygg.
Vet du om Buppa brand sovpåsar passar i Bee?
Ett babynest eller en mjuklift behöver vi också...
Hur är det, kommer det vara stor skillnad mellan Bee+ 2010 och 2011? Såg att de säljer ut 2010 förmånligt på babytrader...
-
och är Bee denim 107 precis likadan som Bee+ förutom denimtyg?
Ganska saftigt pris med 619 euro för denim och man får Bee+ för 479...
-
jag har inte handlat där via själv men har förstått att det fungerar bra. blir det en bugga för oss så köper jag den därifrån.Sweetheartno1 skrev 2011-01-09 19:29:12 följande:Är det Babytrade.eu ? Är det billigare att handla där till buggan ? Behöver köpa alla tillbehör. :)
babytrader.eu/ -
Nej, såklart inte! Det visste jag ju egentligenKajsan skrev 2011-01-09 22:11:57 följande:Bugaboo har aldrig årsmodeller.
-
babytrader har samma pris, på muttiunddich måste du ju köpa topset till...kanske löns att välja babytrader då när det finns de som har positiv erfarenhet av dem?alex2010 skrev 2011-01-09 23:19:03 följande:Är det någon som köpt sin bugga från muttiundich.de? De har kanonbra pris på cam nu men jag har aldrig beställt utanför sverige innan och behöver tips, råd och erfarenhet från andra.
-
Jag är intresserad av en Bee, men det verkar vara mera action i den här tråden än bee tråden så jag frågar er
Passar Bugaboos röda sufflett ihop med buppa brand röd? På bild verkar de vara samma nyans men hur är det irl?