Inlägg från: galojj |Visa alla inlägg
  • galojj

Bugaboo-tråd nr 21

mini75 skrev 2011-02-11 23:43:40 följande:
    Kan man sätta cameleons swivelhjul på frog? Hur är Bugaboo med ståbräda?
    Tycker inte bugaboo är bra med ståbräda! Men på min cam hade jag hantaget löngst ner, kanske hade det blivit lite bättre om man haft hantaget längre upp...jag vet inte! Men jag sålde min cam mycket pga ståbrädan faktiskt!
  • galojj

Någon som vet hur det är med den klarblå basen...är det samma nyans som det klarblå toppsettet i canvas?

• galojj

Fröken Småland: Okej, vilken nyans är finast?:) Jag har ju tyckt att dom ser ut att ha olika nyanser på bilderna jag sett...men svårt att veta hur det ser ut in real ju

• galojj

Fröken Småland: Okej, vilken nyans är finast?:) Jag har ju tyckt att dom ser ut att ha olika nyanser på bilderna jag sett...men svårt att veta hur det ser ut in real ju

• galojj
    Fröken Småland skrev 2011-02-14 21:49:07 följande:
    Galojj: vilken blå nyans man föredrar är så klart olika men min personliga åsikt är att jag inte är särskilt förtjust i den "smutsiga" blå toppen men att den gamla ljusare blå basen är den snyggaste av alla Bugaboos färger
    Hihi, ja självklart är det en personlig åsikt
    Var nog lite det jag var ute efter, vad andra gillar:-P
    Själv vet jag ju inte, eftersom jag inte sett båda live...jag skulle vilja se båda bredvid varandra helst ju

Vilka toppar passar till den blå basen?
    Just nu tänker jag såhär...

antinget grå bas med klarblå topp
    eller klarblå bas med svart topp

vad skulle annars vara fint att matcha den blåa basen med?
  • galojj

Stina maria:
    Vi har haft den kombon förut Älskar det, är sååå snyggt tycker jag

Men eftersom jag har tyckt att basens färg ser något finare ut har jag tänkt att jag vill ha en sådan istället...speciellt nu när jag har möjlighet att köpa en
    Men, så började jag fundera på vad man ska ha för topp till isåfall...och jag kunde bara komma på att den svarta skulle passa, eller ja Paul franks colorblock har jag ju sett prov på(på bild) och det är ju faktiskt riktigt snyggt!
    Och brunt kan jag tänka mig passar oxå...va bra, då har jag några fler alternativ:-P

Hade ju varit något roligare med en annan färg en svart på toppen kan jag ju tycka...men, colorblocks, hur svår är den att få tag i? och hur mycket kostar en sådan?

• galojj
    Fröken Småland skrev 2011-02-15 08:23:29 följande:
    Superfin kombo tycker jag

Inte så snyggt men kul:

Fina färger ihop men egentligen gillar jag inte mörk färg överst då jag får lite "tipp"-känsla av det

Det finns många olika kombinationer i mitt galleri s. 11 och 12

www.familjeliv.se/Hem/froken_smaland/galleri....
    Det är ju så himla fint med paulfrank topsettet! Tack för bilderna, kansske är lättare att matcha än vad jag tänkt mig:-P
    Ska gå in och kika på dina kombinationer

Tack igen
  • galojj

Åh, snälla ni...jag behöver hjälp!!!
    Sitter här och ska sätta ut en annons på blocket med en massa tillbehör till bugaboo, och det är ju sååå svårt med priser!!!
    Jag vill ju helst bara bli av med grejerna, men vill ju lixom inte skänka bort det heller såklart, men jag sätter ju hellre ut grejerna lite lägre och blir av med det lite snabbare!
    Kan inte ni säga vad ni skulle kunna ge för grejerna, så får jag fundera ut ett bra pris utifrån det

Vill ni hjälpa mig med lite priser, och hur man ska sälja grejerna?
    Jag har ett toppset i fleece(gult) och även en liggdel...är det bäst att sälja dom var för sig, eller tillsammans?
    Sen regnskydd, mugghålalre och sommarsufletter osv...vad säljer man det för?

Vore verkligen jätteglad om ajg fick lite hjälp, för jag har verkligen ingen somhelst koll på vad grejerna är värda!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21