Inlägg från: galojj |Visa alla inlägg
  • galojj

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2011-02-15 17:55:15 följande:
    Vårt stående råd här i tråden är att kolla Blocket-priser eller avslutade Tradera-auktioner. Såna här frågor kan vara lite känsliga för FL och kan leda till att tråden stängs.
    Oj, hoppsan...det var ju inte alls min mening att få tråden stängs:-O Hoppas så inte blir fallet! Uh, hemska tanken!
    Jo, har suttit och kikat som en galning på både blocket och tradera...men, hur hittar man avslutade auktioner på tradera? för det skulle kanke underlätta
  • galojj
    annat82 skrev 2011-02-15 18:05:36 följande:
    Detaljerad sökning, där kan du söka på avslutade auktioner

Väldigt användbart
    Åh, tack snälla!
    Det kommer nog hjälpa mig mycket
  • galojj
    Fröken Småland skrev 2011-02-15 18:12:25 följande:
    Hoppas du hittar några bra svar där Tyvärr visas bara historiken för de senaste två månaderna och det har varit väldigt fattiga månader = låga priser.
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~

Jodå, nåra av grejerna har jag fått bra hjälp till Det är ju guld, blir ju plötsligt mycket lättare att fundera ut priser ju
  • galojj
    bohusbebis skrev 2011-02-16 09:27:43 följande:
    Kan väl inte vara sant!!!!www.blocket.se/stockholm/Ouppackad_Barnvagn_B...(absolut inte min annons)

Kan det itne vara att dom kör budgivning?
    Dom verkar ju vilja bli av med den innan fredag, Jag tror dom säljer till högsta bud, och antar att den kommer gå upp endel!! Dom satt den nog så lågt bara för att locka intresset lixom...tror ni inte?
  • galojj
    straw2008 skrev 2011-02-16 09:47:36 följande:
    What?? Måste vara något fel... Någon som kommit fram på nummret?
    provade oxå ringa...men bara telefonsvararen!
    Kanske stängt av telefonen pga att han blev nerringd:-P
  • galojj
    stinamaria skrev 2011-02-16 10:07:16 följande:
    Det verkar ju lite för bra för att vara sant och då är det ju oftast det. Dessutom är han inte skriven i tyresö utan i dalsjöfors hemma hos föräldrarna. Ganska ung var han med. Men man vet ju aldrig! Det kan ju vara sant och då är det ju ett riktigt kap!!
    Kikade oxå upp nr, såg att han dessutom fyller år idag...kan är det någon som jävlas med han:-P
  • galojj

Vet ni om det finns någon fin och bra liten sådanhär väska man kan spänna fast på handtaget med ett litet fack för tex plånbok och ett hål för en flaska eller liknande som passar på en cam?

• galojj

tant pruselius och asereht:
    Tack för era tips.
    men jag är nog mer ute efter något väldigt litet, med ett fack för smågrejer(plånbok elelr nycklar) och ett fack för en flaska.
    Vi har ju inget blöjbarn längre, och behöver lixom inte ha med oss någon väska alls igentligen. Men vill gärna ha något att bara lägga av sig nycklarna i, och ställa vattenflaska i(som gärna är lättåtkomlig) när jag är ute och promenerar

• galojj
    Joddan skrev 2011-02-17 10:35:05 följande:
    Mugghållare och jackficka? För en så liten väska tror jag inte görs
    men, jag kommer nog inte ha någon jackficka i sommar:-P
    Men, ne...jag har sett en förut...för lääänge sedan
    Finns ju andra varianter, ska lägga in en länk så ni förstår vad jag är ute efter ialalfall
    Men, sen är ju frågan om det finns några sådanna som passar på en cam...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21