Bugaboo-tråd nr 21
Men,man kan ju inte ha den mjukaste fjädringen till ett tyngre barn?
Men,man kan ju inte ha den mjukaste fjädringen till ett tyngre barn?

Hoppsan...var och inpulsköpte en cam idag:-O
plötsligt har jag 2:-S Jag som hade tänkt sälja min första nyss...haha! Menmen, så kan det gå! Har ju somsagt kommit på att man kan fälla ihop den enklare än vad jag gjorde tidigare, så plötsligt ville jag ha den kvar! Och tänkte att jag skulle rusta upp den lite...och det blev alltså en till istället:-S
Men, 1300kr kändes helt okej
Gavagai: Ja precis
Alltså, jag har ju 2 basar i grått nu...men dom är ju heeeelt olika i färgen ju:-S
Den ena är lite ljusare grå, och den andra är nästan lite lila...
Hur ska den gråa basen se ut?:-P
Har tyvärr ingen butik i närheten som säljer bugaboo, annars hade jag ju kunnat jämföra där:-P
Brukar dom ha olika nyans eller?
Jag tänkte att det nog beror på att någon är solblekt eller liknande, men tycker det är konstigt att dom har samma nyanser även under själva dynan och plattan lixom...
Någon som vet om den gråa basen finns i olika tyger eller nyanser? Alltså, den ena sittdelsbasen känns lixom mjukare i tyget oxå...
tänkte att det kanske är lite urtvättat helt enkelt...men, det stämmer inte heller då lixom alla basdelar till den vagnen är samma nyans och lite mjukare...medans den andra vagnens basdelar är mörkare och hårdare i tyget eller hur man ska säga:-S
. Det finns bara en grå men det kan ju möjligen hända att det är med den grå som med den sandfärgade: nämligen att de i tillverkningen bytte täthet i tyget och att det medförde en struktur- och nyansskillnad. Det finns nämligen en sandfärgad som är lite grövre i strukturen och nästan lite glittrig/glansig jämfört med den andra som är något dovare i tonen och nästan lite champinjonfärgad.