Bugaboo-tråd nr 21
När jag själv skulle köpa en cam tyckte jag många föreslog just det chassit med vingmuttrar....och jag ser faktiskt inget negativt alls med det chassit
Nu har jag bestämt mig för att behålla min cam...
Satt och räknade lite förut, och kom fram till att jag sammanlagt betalat 800kr för min vagn med det finaste topsettet och vinterhjulen...får ju inte så mycket mer och bättre för dom pengarna direkt!
Visserligen skulle mna ju kunna sälja buggan och få några tusen att köpa en annan vagn med...men vet itne vad det skulle vara ju!
Men, jag har kommit fram till att det inte är så himla bökit att fälla ihop och lägga vagnen i bilen nu när jag gör på ett annat sätt
Så, nu ska jag åka och kolla efter tyg att sy en ny suflett av för att ha i sommar tänkte jag...så man slipper solbleka min fina blåa suflett
Hade tänkt sy en suflett som jag tänkte ha i sommar!
Tror ni att det är bäst att ha ett tyg som släpper igenom lite luft? Tänkte, brukar det bli varmt i en cameleon under sommaren? Tänkte inte sy en sommarsuflett med lufthål, utan en hel suflett lixom!
Hoppas ni som haft buggor över sommaren kan ge mig lite tips
Behöver man ha en sommarsuflett? hur varmt blir det i vagnen med en vanlig suflett? är det stor skillnad eller?
Kan ingen svara på mina frågor
Behöver man sommarsuflett? hur varmt blir det i en cameleon?
Nu har jag påbörjat mönsterritningen av sufletten...det tar nog sitt lilla tag dethär känner jag, inte det lättaste när man har barn som helst vill sitta mitt uppepå allt:-P