Bugaboo-tråd nr 21

En dålig bild...men ni ser ungefär hur den ser ut på insidan iallafall

Någon fler som upplevt att sufletten blivit statisk efter att den tvättats?
alltså, min son kan ju inte sitta i vagnen längre...hans 1dm långa hår står RAKT upp, och detta blev efter att jag tvättade vagnen!
Nej, inget sköljmedel...har ju tvättat både sufletten och basen förut...men har heller inte lyckats med detta förut:-S
Men, om det är 5kg per hack...då borde ju vagnen ta typ 25-30kg? för visst finns det väll typ 5-6 hack?
är inte maxvikten lägre?
Jag har en son som väger ca 12-13kg...ska jag alltså ha på 2:a eller 3:e hacket då?
Tack för svaren:) Har läst om domdär 5 kg/hack förut. Och trodde jag hade räknat till 5 hack efter det...tyckte det kändes konstigt att dom gjorde för mer kg än vad man får köra i vagnen,men nu hänger jag med:D ett tag hade jag på jacket längst ut,tyckte det borde vara där då sonen är så tung:P men,det kändes fel och jag ändrade...vet inte vilket jack jag har nu 2: a eller 3:e iallafall:)
).
Är det någon skillnad på måtten ihofälld på en bee och bee+?
HAr en cameleon nu, men vill ha en mindre vagn. tycker ju att bee+ är så mycket snyggare, men been är ju billigare:-P
Skulle ni satsat på en bee+ ändå?
Barnet är 2 år och åker inte speciellt mycket vagn igentligen. därav att jag vill ha en mindre vagn i bilen än camen
Någon som kan svara på om det är någon skillnad på bee och bee+ i storlek? ihopfällda? Vi har en 2 åring och jag blir galen...vet inte vad vi ska ha för vagn till han!!! Nu har vi en cam,men tycker den känns för stor då han inte åker så jätteofta. Vagnen ligger alltid i bilen,och känns onödigt att ha en så stor vagn där när den sällan används. Men vill gärna kunna ha han vänd mot mig
Nu har jag letat reda på lite info själv..
tänkte jag skulle dela med mig om någon annan var intresserad av det
Bee 88*43*31 - 9kg
Bee+ 85*45*32 - 8.5kg
Hur högt är styret när man har det på lägsta på camen? Någon som vet?