Inlägg från: Ellabay |Visa alla inlägg
  • Ellabay

Bugaboo-tråd nr 21

hej. nu joinar jag er här då jag köpt en beg. gecko .
    jag har lite frågor ang. att byta suflett då den är svart o självklart solblekt.
    finns det någon som syr och säljer?
    visst kan man inte köpa ett topsett till cameleon till gecko?

några tips?

• Ellabay

Mailade på den annonsen för ett tag sen men fick aldrig något svar. ( ringde dock aldrig då jag var lite osäker på den)

Skulle dock gärna vilja ha det röda topplocket. ;)

• Ellabay
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-14 17:48:20 följande:
    Bläää i dag e jag bitter, men helt seriöst! bildtråden är till för bilder och inte en massa snack! jag tar bort den från mina favoriter och därmed kommer jag inte heller lägga in bilder där. 
    för de e duktigt störande! Demon 
    känner mig lite träffad. Var det min efterlysningsfråga om pimpad gecko som var droppen?
    Ska jag fråga här istället?
  • Ellabay

jag har en sån beslutsångest!
    Ska fixa en ny suflett till min gecko men vet inte vilket tyg jag ska ha. Är lite inne på gunilla axens *moln* men isf vilken färg? Vet att det är ju bara jag som kan välja men vilken djungel när det finns miljoner med tyg att göra med. Har suttit på bildtråden och letat inspiration och ev bloggsidor men man blir inte mkt klokare.
    Dessutom vill jag beställa ett topplock men på bugababy.se är det slut i lager och lev. tiden är 3-6 veckor och så länge orkar minsann inte jag vänta. ;) nån annanstans där jag kan beställa endast topplock?
    Har en turkos voksipåse så det får ju gärna matcha åkpåsen.

som sagt.. beslutsånget!

• Ellabay

Thisissarah: vi åker ner tillbaka till sthlm om tre veckor. Lär nog åka förbi heron så kan kolla åt dig då?
    Om du inte hittat något tidigare. :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21