Inlägg från: Ellabay |Visa alla inlägg
  • Ellabay

Bugaboo-tråd nr 21

Suck... Varför köpte jag en gecko? Kikar runt och inser att de ät en frog jag egentligen vill ha. Stör mig på att geckon inte har en fodrad ram och bygel. Annars är de inte så mkt annat som jag stör mig på.

• Ellabay

Det dumma är att jag bor i umeå. Här säljs de inga bugaboo's. Måste isf köpa en osedd vagn och shippa upp den med bussgods.

Som grädde på moset kommer maken min kalla mig galen. ;)

• Ellabay

Men har fixat ny suflett på geckon så nog ska jag kunna få iväg den om jag väljer det.

• Ellabay
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-25 23:00:06 följande:
    jag ställer mig ju tveksam till de där med bromsen. att ha en bra säker broms tycker ju jag är ao.
    visst de e ju billigt, men man kan ju få grodor för inte så mycket högre summor som har broms.
    men är bromsen en orginal och känns bra så visst varför inte.. men om de e hemma snickeri så njä 
    Du har så rätt så när det gäller bromsen. Mailade precis och frågade lite om själva bromsen.
    Får se vad jag får för svar. :) 
  • Ellabay

Då kanske man ska avvakta och vänta tills en nyare frog kommer ut på blocket till ett bra pris. Känns lite skumt att bromsa med framhjulen. :S

Letandet fortsätter.

• Ellabay

En fråga. Har Försökt hitta i fakta men hittar endast att basklädsel inte funkar på gecko. Men hur är det med topklädsel?

Har bestämt mig för att behålla geckon och avvakta om dottern absolut vill ha båge senare. Men vill pimpa den lite så behöver tips på vad jag kan göra och inte göra. :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21