Bugaboo-tråd nr 21
Suck... Varför köpte jag en gecko? Kikar runt och inser att de ät en frog jag egentligen vill ha. Stör mig på att geckon inte har en fodrad ram och bygel. Annars är de inte så mkt annat som jag stör mig på.
Suck... Varför köpte jag en gecko? Kikar runt och inser att de ät en frog jag egentligen vill ha. Stör mig på att geckon inte har en fodrad ram och bygel. Annars är de inte så mkt annat som jag stör mig på.
Det dumma är att jag bor i umeå. Här säljs de inga bugaboo's. Måste isf köpa en osedd vagn och shippa upp den med bussgods.
Som grädde på moset kommer maken min kalla mig galen. ;)
Men har fixat ny suflett på geckon så nog ska jag kunna få iväg den om jag väljer det.
är det någon större skillnad på frog modellerna med handbroms vs fotbroms?
vilken är att föredra?
www.blocket.se/vi/33459695.htm
här är annonsen.
men kan de vara något att fynda?
Funderar nämligen på att köpa den.
verkar inte vara någon handbroms på denna frog heller.
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_33401339.htm&w=3
Då kanske man ska avvakta och vänta tills en nyare frog kommer ut på blocket till ett bra pris. Känns lite skumt att bromsa med framhjulen. :S
Letandet fortsätter.
En fråga. Har Försökt hitta i fakta men hittar endast att basklädsel inte funkar på gecko. Men hur är det med topklädsel?
Har bestämt mig för att behålla geckon och avvakta om dottern absolut vill ha båge senare. Men vill pimpa den lite så behöver tips på vad jag kan göra och inte göra. :)