Inlägg från: Ellabay |Visa alla inlägg
  • Ellabay

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan: man undrar ju varför han tog endast 400 kr. Men jag förstår att den blev såld på en gång. :)

• Ellabay

Jag undrar lite om de finns nån annan travelbag för bugaboo som kanske är lite billigare än deras egna?
    Har sett några på blocket men dom försvinner väldigt fort och snart ska vi flyga till mormor o morfar på gotland och kommer vara supernojig att vagnen kommer gå sönder.

• Ellabay

Joddan: en svar frog ät ute på blocket nu. Dom vill ha 2000 för bara vagnen srn hade dom en massa tillbehör också. Finns i sthlm. :)

• Ellabay

Nu har jag tappat bort namnet men hon här i tråden med presentations bild av hello kitty har i sitt fotoalbum en bild på en gecko med cameleon suflett. :) bläddra bara lite bak här i tråden. :)

• Ellabay

Joddan: sök på bugaboo-knytis nåt så kommer gruppen upp. Är som en person inte en grupp. :)

• Ellabay

Nu är annonsen om den bugaboon som var fejk igen. 2000 kr ska hon ha för vagnen. Hon har skrivit att den är en kopia. Va tror ni? Kommer hon få den såld?

• Ellabay

Sara E: det var av mig du köpte liggdelen. Hade precis tänkt maila dig och se om den hade kommit fram ok. Ber om ursäkt för den sena leveransen. Kul att du är nöjd!

• Ellabay

Hej alla experter! Har en liten Fyndering och undran. För dryga veckan sen så plockade jag isär buggan för en ordentlig rengörning och smörj. Jag sprayade hjulen med silikonspray och mitt i all iver utan att tänka efter så sprayade jag snapspännena och chassit och nu har chassit börjat glida. Är det silikonsprayen som orsakat detta eller är det chassit som börjat krångla?

Jävligt surt må jag säga och dumt av mig!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21