Inlägg från: Ellabay |Visa alla inlägg
  • Ellabay

Bugaboo-tråd nr 21

Haha det vore då en vacker syn. Nää då kommer de hem med gud vet vad. Kanske om någon vänlig själ här inne som ska besöka och ser en dyna i offwhite eller sand.
    Fanns en på tradera för ett bra pris men mamma på vift hann före mig med Köp nu knappen. ;).

• Ellabay

Jag har en EL citycross och en bugga och jag är helnöjd för EL är bäst ute i skogen och för makens joggingrundor och buggan passar bäst som stadsvagn samt resevagn för mig ner till sthlm. :) samt att EL är bäst som sova på balkongen vagn. :)

• Ellabay

Mysigare vet jag inte men för oss funkar EL bättre som sovvagn när det gäller ute på balkongen men det betyder inte att hon sover dåligare i buggan. :)

• Ellabay

Hade det inte vart för att jag inväntat min bugga nu så hade jag slagit till på den annonsen. Skulle verklugen behöva en reseväska.

• Ellabay

Behöver hjälp!

Tips på hur jag bäst paketerar en bugaboo när den ska fraktas med posten. :) vill ju att den lilla ska fraktas så säkert som möjligt. :)

• Ellabay

Puffar lite på frågan hur man bäst paketerar buggan när den ska fraktas med posten..:)

• Ellabay
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-29 20:39:55 följande:
    Haha näe det ser ju ut som en "vanlig" cam !
    visst gör det? Näääästan lite sugen på att slå till. va ju ett toppenpris för en så fräsch och snygg bugga. ;)
  • Ellabay
    AnPa skrev 2011-05-29 20:57:02 följande:

Jag har aldrig skickat en bugga men däremot en swift. Jag tog loss hjulen och la i sitsen och spännde fast med selen (la i ett örngott), lindade även en handduk runt en hård del på chassit som stack ut, sen lindade jag in vagnen i x antal lager golvfoam (hade ingen bubbelplast) och den kom fram hel.

Fick hem en bee + som var väldigt välpacketerad i fleecefiltar och bubbelplast och sen istoppad en svart sopsäck och massa packtejp runt. Den kom fram hel den med

perfekt!
    Svarta soppsäckar, bubbelplast, tejp, örngott, filt. I got it! ;) 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21