-
nä jag funderade på att anmäla annonsen men skickade istället ett mail till säljaren. Är den kvar så kanske man ska anmäla den. känns ju surt om nån stackare köper den och tror det är äkta vara.Lindadjo skrev 2011-05-29 21:26:54 följande:Herregud, vilken taskig kopia! Syns ju låååång väg. Man får väl inte sälja den som en bugaboo cameleon när det så uppenbart inte är det?! -
jag anmäla faktiskt den nyss till blocket. Kändes inte rätt att den skulle ligga uppe.Lindadjo skrev 2011-05-29 21:45:32 följande:Ja, det är nog långt ifrån alla som ser att den inte är äkta, trots att den inte är speciellt lik ens. Alla är inte så nördiga som vi
-
anmälde också för ett tag sen.Liten Mjau skrev 2011-05-29 22:26:42 följande:ANMÄLDE!
Ser ut som en BaoBao som figurerade för ett tag sedan... SKIT FUL!
Ja, inte var den snygg nånstans. -
Fick ett mail av ägaren av den fejk buggan på blocket. Han svarar att hur vet jag att den inte är äkta och han har köpt den beg. Och vet inte hur en äkta ser ut. Stackars krake om han talar sanning. Hur mkt han fick lägga ut för den.
-

Weeeiii äntligen ägare till en bugaboo cam. :)
Även dottern Eira blev lycklig över den nya vagnen. Imorn är det premiärtur. -
Jag har en hockeyspelare här hemma så där har jag många hundralappar att ta igen. ;)
-
Är också sugen på dessa underbara bumperskydden. :)
-
Dunderklumpen: jag hade bagclips som jag fäste väskan i. Hjulen kan du enkelt byta ut mot nya cameleon hjul. Du kan byta suflettbågarna till cam bågar och ha cameleon sufletter. :)
-
Jag har hört attdu endast behöver byta suflettbågar men jag kan ha fel.
-
Hörrni! De ligger ute en bugaboo cam på blocket för 400 riksdaler!!! Han har skrivit bugabo.
Nu är jag ingen expert men den ser ganska så äkta ut. Men 400 kr. Lite skumt.