Inlägg från: Ellabay |Visa alla inlägg
  • Ellabay

Bugaboo-tråd nr 21

vart kan jag fynda nya framhjul till bästa pris? Behöver byta ut mina som knarrar något så fruktansvärt. Har rengjort och sprayat med silikonspray men hjälper inte. :S
  • Ellabay

Bara se referensbilden på bildtråden. Det går aldrig att ha för många vagnar + tillbehör tydligen. :)

• Ellabay

K kavat: jag får ge det ett försök till. Spraya på minsta lilla millimeter. Kan ju säga att mitt knarrande hörs på flera mil. ;)

• Ellabay

En fråga till er experter: visst passar frogs framhjul på en gecko? Är i story behov av "nya" och tänkte lägga bud pä ett par frog svirvelhjul nu.

• Ellabay

va kul att ni pratar gecko nu för jag har också undrat hur man kan pimpa upp geckon. Har vart inne på att sälja min och köpa en frog istället. (just för att jag saknar bågen) Men än så länge stannar geckon. Maken tillåter mig INTE att ha 3 vagnar. ;)

• Ellabay

Toppen! Då ska jag nog leta sittdelstopp till min lilla gecko. :) byta suflettpinnar och leta suflett. :)

• Ellabay

sarah: jag har tullsa myggnät till både emmaljungan och buggan och det funkar prima. Har tullsa regnskydd till buggan och jag tycker den sitter hundra ggn bättre än regnskyddet jag fick med som tillhör geckon.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21