Inlägg från: zasata |Visa alla inlägg
  • zasata
    modestyclara skrev 2010-04-28 20:46:23 följande:
    jag fattar inte alls hur du lyckades med det där! vilket oflyt!
    Inte jag heller. pang sa det liksom och dom bakom höll på att ramla över mig. Är glad att sonen satt fast med alla rämar!
  • zasata
    stinamaria skrev 2010-04-28 20:55:39 följande:
    Okej, efter att ha sett bilderna så har jag faktiskt svårt att förstå hur en vagn ska kunna fastna sådär. Sitter inte gummit fast bättre på hjulen?
    Ja, eller hur?? Det kunde gått riktigt illa! Borde det inte sitta fast bättre?? Dom i butiken och vakten såg rätt chockade ut!
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 07:54:49 följande:
    Barn under ett år skall inte vara i solen alls. Överhuvudtaget inte alls. Om man vill använda solskydd på småbarn så rekommenderas fysikaliskt filter framför kemiskt. Fysikaliskt är det som blir vitt på kroppen när man smörjer på det och funkar som en sköld. Det kemiska går in i huden och kan mätas i barnets urin i lång tid efter användning *domedagsprofeten har talat*
    *lärt mig något nytt*
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:45:39 följande:
    *viskar* Kör du Brio nu när Bee har kapsejsat?
    Nää den har jag lånat ut.. Så kan ju inte kräva tillbaka den bara så där. Hoppas jag får nytt till bee snabbt.

Har någon av er haft problem med att den inte fastnar i mittenläget? Inte vart med om det innan, fören igår efter smällen.. på bbe+
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:55:16 följande:
    Aj då, det blir tungt med stora klumpen i ringsjal Nej, min fastnar fint och går att fälla utan problem sedan Stargirl tipsade om hur man faktiskt skall göra Risken är att chassit blivit snett i kraschen
    Har ergon med som tur är. men jobbigt med Ebbis också.. Jaja jag hoppas jag får nytt snabbt! I alla fall om dom vill ha kvar mig som kund

Ah, jag mistänker det blviit det. Men är svårt att se utan hjul. 
  • zasata
    Preggie skrev 2010-04-29 09:00:53 följande:
    Hur då "inte fastnar i mittenläget"? Jag måste ha missat något
    Ja, alltså när du fäller vagnen upp och ner, så fasnar den liksom inte i mittenläget alltid... förstår du?
  • zasata

Har någon av er ipod hållaren?

Det står inte att man inte skall åka bee i rulltrappor, det står man skall ta ut barnen om man gör det, men inte pga av vikten. För står inte att man inte kan ha vanliga  grejer i vagnen. Utan för att barnet inte skall skada sig. Så borde få igenom min reklamation.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21